کد خبر: ۴۳۴۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر



رییس سازمان دامپزشکی کشور در مراسم تکریم از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار گفت: عملکرد اصحاب رسانه در جهت اعتلا و تنویر افکار عمومی بمنظور انعکاس فعالیت‌ها و رویکردهای سازمان دامپزشکی کشور بعنوان یک دستگاه خدمت گذار شایسته تقدیراست .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، «دکتر علیرضا رفیعی پور» در مراسم بازدید خبرنگاران از یکی از شرکت‌های تولید و بسته بندی فراورده‌های پروتئینی و تقدیر از خبرنگاران به بهانه روز خبرنگار، اظهار کرد: روز خبرنگار در تقویم کشور بهانه‌ای است جهت قدردانی از کوشش‌های این قشر فهیم در حوزه اطلاع رسانی که به منظور پیگیری مطالبات جامعه در یکایک رویدادهای جامعه حضور فعال دارند و ارزش قلم خود را با هیچ بهایی معاوضه نمی‌کنند.

وی با اشاره به وظیفه خطیر سازمان دامپزشکی کشور در نحوه نظارت‌های بهداشتی بر فراورده‌های خام دامی و تامین امنیت غذایی جامعه عنوان کرد: بدون تردید انعکاس فعالیت‌های همکاران ما دردورترین و صعب‌العبورترین نقاط کشور جز با حمایت و هم پوشانی اهالی رسانه و تلاش‌های صبورانه این قشر زحمت کش رسانه‌ای نمی‌شود و این موضوع خود گواه جایگاه حرفه‌ای و حکایت از تلاش‌های بی‌منت اصحاب رسانه درحوزه اطلاع رسانی دارد.

وی با بیان لزوم تلاش شبانه‌روزی مجموعه‌های تولید‌کننده بعنوان نقطه اتکای قطع وابستگی کشور به محصولات وارداتی در حوزه غذای سالم تاکید کرد: بدون شک تحقق و سرریز تولیدات کیفی در داخل کشور و همزمان داشتن یک راهبرد صادراتی در زمینه صادرات محصولات دام و طیور می‌تواند در زمینه ایجاد بازارهای جدید و عدم وابستگی و خودکفایی به صنعت نفت راهگشا باشد.









 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
کاش یکی از این دسته گلها را به یکی از واکسیناتورهای چابهار و نیکشهر و زابل میدادند که تو اون هوا و گرد و خاک و حقوق ناچیز جلوی شاربن را گرفته تا کسی زیر سوال نره و راحت سلفی بگیره!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
کاش رییس سازمان بلد بود از همکاران تلاشگر دامپزشکی تقدیر می کرد سخنان ایشون هم جالب بود در نوع خودش در بیان قداست ،اهمیت و سختی حرفه خبرنگاری احتمالا” و با توجه به شرایط و قرائن ایشان اهتمام و تسلط بیشتری به روابط عمومی وخبرنگاری دارند تا دامپزشکی
بهرحال روز خبرنگار بر همکاران این عرصه در حکیم مهر مبارک باشه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
باسمه تعالی عزیزان من قیاس نابجا نکنید انشاءالله درهفته دولت وروزکارمند به نحو شایسته ای از تلاش تمامی کارکنان گمنام و پرتلاش وخستگی ناپذیر سازمان دامپزشکی کشورکه با حداقل ها سر می کنند اما وظیفه شان را به نحو احسن انجام می دهندتوسط مدیران تقدیر خواهند شد. موفق باشید.
نظر شما
ادامه