کد خبر: ۴۴۱۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

«راک نیوز» نوشت:

وقتی نه خبری از احتکار پوشک بود و شیر خشک و به قولی همه چیز بر اساس انصاف بود، خبر بازداشت قصابی که در شهر قائمیه فارس در تیرماه سال گذشته گوشت الاغ به مردم شهر می فروخت رسانه ای شد، احساسات جامعه را جریحه دار کرد و بر سرنوشت بازار شهر تاثیر منفی گذاشت.

پس از گذشت یک سال از آن اتفاق، تصاویری یکی از باغداران در نزدیکی شهر نودان استان فارس برای این رسانه ارسال نموده که سر بریده شده یک الاغ و استخوان های این حیوان در یک گونی نیز دیده می شود.

اگرچه علت اصلی چنین اتفاقی از میان احتمالات ممکن تاکنون معلوم نیست که انتقام جویی شخصی از صاحب این حیوان بوده یا مانند موارد معدود گذشته به جای گوشت دیگری به خلق الله فروخته شده است؛ به هرحال باید منتظر نماند تا در طی روزهای آینده جزئیات دقیق تری بدست خواهد آمد یا نه.

پی نوشت حکیم مهر:

به نظر می رسد بین گرانی های اخیر و افزایش کشف لاشه های سربریده الاغ در نقاط مختلف کشور در روزهای اخیر ارتباط معنی داری وجود داشته باشد. تشدید فقر در جامعه به همراه سودجویی عده ای از متخلفین، منجر به بروز چنین ناهنجاری ها و سوء استفاده هایی گردیده است.

با توجه به وضعیت اقتصادی عجیب و غریب این روزها، به نظر می رسد در روزهای آینده شاهد تشدید چنین تخلفاتی در سطح کشور خواهیم بود که هوشیاری هرچه بیشتر همکاران دامپزشکی برای مقابله با متخلفین و جلوگیری از اجحاف به مردم را می طلبد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
خبر قدیمی هست حکیم جان مربوط به 19 شهریور ماه هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
1
بازم شکر که هنوز نوبت موش خوردنمون نرسیده اونم بزودی
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
چرا به این فکر نکنیم شاید کسی الاغ خودش را قصابی و برای خانواده خودش پخته؟
نظر شما
ادامه