کد خبر: ۴۵۰۷۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
 

رییس سازمان دامپزشکی کشور، رفع موانع تولید، پاسخگویی به مشکلات و همکاری با تشکل های تولید را یکی از اولویت های این سازمان برشمرد و گفت: برای رفع مشکلات در شبکه دامپزشکی کشور، آماده خدمات رسانی هستیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اگنا، «دکتر علیرضا رفیعی پور» در نشستی با اعضای هیات مدیره اتحادیه تعاونی های صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان کشور، از فعالیت ها و پیگیری های موثر اتحادیه تعاونی های خوراک دام، طیور و آبزیان قدردانی کرد.

در این نشست اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و قائم مقام اتحادیه تعاونی های صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان کشور خواستار اصلاح برخی قوانین و مقررات دست و پاگیر دامپزشکی شدند.

بر پایه این گزارش، در این نشست همچنین بر دسته بندی کارشناسی و منطقی کارخانجات تولید خوراک و مکمل و دارو بر اساس توان تولید، نوع تولید و شرایط جغرافیایی و اصلاح سامانه صدور پروانه بهره برداری بهداشتی تاکید شد.

در ادامه اعضای هیات مدیره اتحادیه تعاونی های صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان، بر تخصیص تسهیلات کم بهره جهت ساماندهی انبارها، خطوط تولید و تجهیزات و نحوه ورود و خروج مواد اولیه و محصول در راستای تامین بهداشت اصولی و لازم کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان در سراسر کشور، تصریح کردند.

این گزارش می افزاید: تشکیل کارگروه های تخصصی نظارت بر بهداشت کارخانجات خوراک، مکمل و دارو با حضور نماینده یا نمایندگان کارخانجات و مراجع ذی صلاح با محوریت ادارات کل دامپزشکی استان ها، تفویض اختیار برخی مسایل از جمله اعطای مجوزها در بخش دارو و مکمل به ادارات کل استان ها در راستای تسریع امور اداری مربوط و بکارگیری مسئولان فنی دامپزشکی در سطوح مختلف کاردان، کارشناس و دکترا با شرایط متناسب با کارخانجات خوراک، مکمل و دارو در سراسر کشور از جمله مباحثی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است، دکتر رفیعی پور، رییس سازمان دامپزشکی کشور با تایید موارد ذکر شده، اظهار کرد: برخی از این موارد پیش از این در دستور کار اصلاح مقررات و قوانین این سازمان قرار گرفته بود.

وی افزود: سایر موارد مطروحه در این نشست نیز در سریع ترین زمان مورد بررسی و اصلاحات لازم قرار خواهد گرفت تا در راستای رفع موانع تولید در صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان کشور قدم موثری برداشته شود.

رفیعی پور در پایان بر همکاری و همراهی مدیران ادرات کل دامپزشکی در سراسر کشور با تشکل های تولید و رفع موانع و چالش های آنها تاکید و تصریح کرد: درهای ادارات دامپزشکی بر روی تولیدکنندگان، تشکل ها و دامپزشکان بخش خصوصی همواره باز است و ما از حضور و همکاری آنها استقبال می کنیم.

 
 
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر راغب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
0
درها باز است دقیقا!
ولی بعضی ادارات کل دربشون برای نیروهای دولتی هم مثل درب کنسولگری عربستان در استانبول است برای خاشقچی!
vet
|
Germany
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
0
0
هاها..توروخدا نسنجیده حرف نزنید..اداره کل دامپزشکی ....... با تیر سایه ی دامپزشکان بخش خصوصی رو هم میزنه چه برسه به اینکه درهاشون به روی ماها باز باشه...
دامپزشک بخش خصوصی
|
United States of America
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
0
0
والا راست میگن بندگان خدا درهاشون همیشه باز هست ولی دلهاشون همیشه بسته هست . این قسمت دوم رو یادشون رفته بود که بنده جملشون تکمیل کردم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
0
0
واقعا خنده داره اقایان هر قانونه برای بخش های خصوصی اعمال میکنند مثلا تمام مایکوبی های بخش خصوصی باید ژنراتور برق اضطراری داشته باشند یا ترمومتر بعد ادارات که واکسن های رایگان نگهداری میشه لازم ندارند یعنی اگر در ادارات دامپزشکی برق قطع بشه با برق وجودشان برطرف میشه ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
0
0
به صرف باز یا بسته بودن اتاق مشکلات حل میشه !!!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
باید وظایف نظام دامپزشکی از سازمان کاملا تفکیک شه
امرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
0
0
بله باز است. ولی همکاری مطلقا صورت نمیگیرد. نامه ای ارسال کردم خطاب به جناب آقای دکتر مهدوی نژاد. پس از یک هفته تماس گرفتم با یکی از کارشناسان دارو درمان، فرمودند نامه اشتباها به من ارجاع شده. خودت از دکتر مهدوی نژاد پیگیر باش. یعنی نامه چرخیده در نهایت رسیده به خودم.
و من الله توفیق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
0
0
متاسفانه رفتارهای نیروهای دولتی با همکاران بخش خصوصی کاملا بی ادبانه است طوریکه جواب سلام را هم نمی دهند انگار اینها ارباب هستند و ما رعیت و بدبختی اینجاست که اگر به جایی هم اعتراض کنی جای دیگری رفتارهای کینه توزانه نشان می‌دهند.
بهتر است رییس محترم سازمان دامپزشکی ایمیل آدرسی را اعلام نمایند تا همکاران بهتر بتوانند مشکلاتشان را بیان کنند.رفتارهای تحقیرآمیز توام با بی ادبی دون شان یک عده است که عنوان دکتر را یدک می کشند
نظر شما
ادامه