کد خبر: ۴۵۳۷۸
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
در شورای هماهنگی مدیران کل دامپزشکی استان‌ها در اهواز:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: تلاش کلیه همکاران باید طوری باشد تا بدون اینکه مورد ارزیابی، رصد و پایش قرار بگیریم، به گذشته یک‌سال کاری خود برگردیم و بتوانیم به خود نمره قبولی بدهیم ...
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور در شورای هماهنگی مدیران کل دامپزشکی استان ها در اهواز گفت: وظیفه داریم در اجرای مسئولیت های خود طوری عمل کنیم تا کمترین مشکل را با وجود همه کمبودها متوجه ذینفعان کنیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، «دکتر علیرضا رفیعی پور» افزود: تلاش کلیه همکاران باید طوری باشد تا بدون اینکه مورد ارزیابی، رصد و پایش قرار بگیریم، به گذشته یک سال کاری خود برگردیم و بتوانیم به خود نمره قبولی بدهیم.

دکتر رفیعی پور حواله ارباب رجوع به قسمت دیگر را کار غیر حرفه ای دانست و اظهار کرد: در نقطه ورود به ادارات، کار ارباب رجوع را اجابت کنید و خواسته او مرتفع گردد و تکریم ارباب رجوع به درستی انجام شود.

رفیعی پور بر استفاده از تمامی سلیقه ها و رفتارهای متنوع همکاران در مجموعه تاکید کرد و گفت: شناسایی افراد توانمند در حوزه کاری بسیار مهم است و تناسب تحصیلات و تجربه در کنار توانایی ها در نظر گرفته شود تا بتوانیم اهداف کمی و کیفی را پیش ببریم و موفقیت در کارها حاصل شود.

رفیعی پور کاهش در هزینه های ادارات را یک شاخص خوب برشمرد و اضافه کرد: این کار با استمرار حضور مدیر کل دامپزشکی در حوزه های مختلف اتفاق می افتد تا کاهش هزینه ها در حامل های انرژی، مصرف مواد آزمایشگاهی، خودرو و ... صورت گیرد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه عملکرد ما مبتنی بر نگاه شخصی ما در کنار تجربه و علمی است که داریم، بیان کرد: هیچ مشکلی نباید بدون پاسخ باشد و بایستی بسیاری از مشکلات و موضوعات در شوراهای ادارات دامپزشکی استان ها حل شود.

رفیعی پور با اشاره به وقوع بدترین بیماری آنفلوانزای پرندگان طی سال 96 نسبت به دهه های اخیر گفت: می توان در این زمینه به خود نمره قبولی داد زیرا با وجود مشکلات تحریم و رخداد بیماری، سازمان دامپزشکی یک سال آرام مدیریتی را طی کرده و دوره درخشانی طی سال 95 و 96 داشته است و با چالش در این زمینه مواجه نشدیم و این به دلیل عملکرد کلیه همکاران در سطح استان ها است.

 وی در پایان به مدیریت واکسن های دامی به خصوص تب برفکی اشاره کرد و گفت: با همت و مدیریت همکاران دامپزشکی استان ها کمبود واکسن حل می شود و رصد و پایش بایستی صورت گیرد.

ضرورت کنترل و پایش مستمر فرآیند تامین و توزیع داروهای دامپزشکی در کشور

در ادامه «دکتر قاسم رضائیان زاده» معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور بر کنترل و پایش مستمر فرآیند تامین و توزیع دارو در شبکه توزیع انواع داروهای تولیدی و وارداتی از مبدا ورود به کشور تا مصرف کننده تاکید نمود.

دکتر رضائیان زاده یک وظیفه اصلی حوزه تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور را تامین اقلام دارویی دانست و گفت: با صدور مجوز ثبت و صدور مجوز کارخانه های تولید و صدور مجوزهای لازم برای اقلام متفاوت که در این راستا دستورالعمل های خوبی توسط سازمان دامپزشکی کشور ابلاغ شده است، می توان زمینه تولید را در کشور فراهم کرد.

عملکرد مناسب تجهیز آزمایشگاه ها در یک سال گذشته

همچنین «دکتر محمد حبیبی» رئیس مرکز ملی تشخیص و آزمایشگاههای مرجع سازمان دامپزشکی کشور تجهیز آزمایشگاه ها در یک سال گذشته را عملکرد خوبی دانست و محدوده نقش آزمایشگاه در وظایف سازمانی را دارو و مواد بیولوژیک، بهداشت عمومی، بیماری های آبزیان، دام و طیور و قرنطینه برشمرد.

دکتر حبیبی تشخیص دقیق و صحیح، رعایت اصول امنیت زیستی و اطلاع رسانی سریع را از اهداف سازمان در حوزه تشخیص عنوان کرد و خواستار مدیریت کیت های مصرفی، رعایت تاریخ مصرف، نظارت و رعایت همسان سازی روش هاو ... شد.

در حاشیه این جلسه دیدار با استاندار خوزستان و نشست خبری با اصحاب رسانه برگزار شد.

 
 
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
|
Spain
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
0
اقای رفیعی پور برین قوانین کهنه دامپزشکی رو اول درست کنین
دکتر
|
Germany
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
0
متاسفانه در سازمان دامپزشکی هیچ ارزشی به مدرک دکتری تخصصی نمی دهند و یک متخصص برابر با یک دکتر دامپزشک هست و از قدیم ایام که در سازمان حقوق یک دکتر دامپزشک زیر خط فقر هست و حقوق دکتر دامپزشک متخصص هم هیچ فرقی با دامپزشک ندارد ، جناب دکتر رفیعی خواهشا جایگاه دامپزشکی و سپس افراد متخصص در سازمان را بهبود ببخشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
1
گرفتن تخصص در دانشکده های دامپزشکی ایران که اغلب ، درمانگاههای مناسب و مراجعه کننده کافی ندارند و اساتید نیز بدلیل احساس رقابت با دانشجویانشان رغبتی به آموزش مناسب ندارند ، چندان معتبر و کارآمد نیست تا فرقی جدی با دامپزشکان عمومی ایجاد کند .
ضمن آنکه نحوه قبولی و شرکت دامپزشکان دولتی در کلاسهای درس و کشیکهای دوره های تخصصی که البته اغلب در بسیاری از دانشکده ها وجود ندارد و دیگر آنکه بر اساس ممنوعیت و تعارض تحصیل در دوره های تخصصی با شغل تمام وقت یا حتی نیمه وقت بر اساس قانون و تعهدی که دانشکده ها از دانشجوی دوره تخصص میگیرند ، جای سوال دارد .!!؟؟
دامپزشک
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
جالب اینجاست که یک دامپزشک متخصص که چند سال در بخش خصوصی کلینیک داشته و خودش درگیر تولید بوده، باید در اداره دامپزشکی زیر نظر یک دامپزشک با مدرک عمومی باشه و بله قربان باشه!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
بنده دامپزشک عمومی هستم .حقوق ناچیزی دریافت میکنم.اما وقتی دکتر متخصص را می بینم که معادل من حقوق میگیرد میدانم درست نیست.همین که سه الی چهار سال زندگی را گذاشته ودر غربت رفته تخصص گرفته که خدمت کیفی تری ارائه دهد باید حقش را بدهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
سلام آقای دکتر رفیعی پور من خودم خدمتتون رسیدم و گفتم من در زمینه pcr ,real time توانایی دارم و دارای دانشجویی تخصصی هستم ولی به دلایلی.... در کشتار گاه مشغولم ،ضمن اینکه با عنوان کارشناس بیولوژی سلولی مولکولی در سازمان استخدام شد، اما شما توجه نکردید،
کارشناس
|
France
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
سیستم مجموعه از از اجزاست که با همدیگر در تعامل هستند و هدف ویژه ای دنبال می کنند و این هدف مشترک موجب ایجاد سینرژی و هم افزایی در سازمان می شود.وقتی اجزا کنار هم باشند ولی تعامل نداشته باشند، در این صورت مجموعه تشکیل می شود اما سیستم وقتی شکل می گیرد که مجموعه ای بتواند هم هدف باشد، با همدیگر تعامل داشته باشند و اجزا بتوانند بیش از مجموع انرژی ها، انرژی تولید کنند.
ما باید به این واقعیت برسیم که سیستم ایده آل سیستمی نیست که در همه چیز در سطح ایده آل باشد و هیچگونه تقابل و اختلافی در سیستم نباشد! در سیستم ایده آل هم تفاهم اجزا و هم تقابل اجزا وجود دارد و اجزای سیستم باید به شکلی چیده شوند که در تعامل با هم بتوانند در راستای هدف مشترک حرکت کنند. مدیر باید بتواند روی تعامل میان اجزا کار کند نه روی خود اجزا! نگاه سیستماتیک ممکن است ما را بیش از حد به درگیری میان اجزا مشغول کند و همه چیز را با هم مرتبط و درگیر بدانیم و اگر مشکلی در سازمان پیش بیاید به دنبال دلایل واهی و دشمن تراشی و فرافکنی باشیم به جای آن که دلیل اصلی را به شکل واقع بینانه کشف و درک کنیم. با این راهکارهاست که سیستم بسوی شناخت افراد توانمند پیش خواهد رفت نه از بین بردن آنها
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
1
تخصص دامپزشکی در ایران انگار نه انگار چیزی خوندند. فقط دامپزشکان قدیمی بلدبودند. آموزشها نمی دانم چرا اینطور شده . تا کیس و عملی کار نشود چیزی یاد نمی گیرند . دانشگاهها هم که اصلا کیس ندارند فقط کتبی می خونند امتحان می دهند و یک ماه بعد فراموش کردند. چند متخصص در اداره مون داریم هیچ بلد نیستند من نمی دانم ۴ سال چه خواندند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
شما بب بکارگیری کارشناس جهت اعزام به خارج هوه چیز رو زیر سوال بردید ،حالا حرف از تخصص گرایی می زنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
شما در قبال رفاه کارمندتون هم مسئولیت دارید ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
جناب آقای دکتر
به عمل کار برآید به سخندانی نیست
خواهشا اگر این متن را خواندید به این فکر کنید که از دانشجویان نمونه کشوری و دانشجویان نمونه دانشگاه های مادر چه استفاده ای کردید؟
بفرمایید با شرکت های دانش بنیان چه میزان ارتباط و همکاری برقرار کردید؟
دکتر دامپزشک
|
Germany
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
بنده متخصص دامپزشکی هستم و‌همکاری که فرموده متخصص چیزی نمیدانند ، از روی حسادت بوده و نه چیز دیگر ، لازم به ذکر هست که از امسال خود جناب دکتر رفیعی دانشگاه تهران تخصص قبول شدن و رزیدنتی هستند و افرادی که میگویند شاغلین ادارات دامپزشکی نمی تونند در مقطع تحصیلی تخصصی تحصیل کنند متاسفانه اشنایی به قوانین ندارند
ناشناس
|
France
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
1
البته دانشگاه تهران با بقیه دانشگاهها فرق دارد . منظور دانشگاههای استانهای دیگر است.
دکتر رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
باسلام...وقتی کارمند رسمی سازمان با سابقه هییت علمی و دکتری تخصصی و چندین سال تجربه کاری در ازمایشگاه مرجع الآن درسطح شهر به بازدید اماکن بهداشتی مشغوله، چه توقعی در بهبود وضعيت عملكرد و استفاده بهینه از پتانسیل های موجود داریم...والسلام...
Vet.
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
سلام
جناب دکتر رفیعی پور. شما (منظور سازمان دامپزشکی ) در بخش خصوصی ،نیروهای توانمندی دارید ، شایسته است از وجود اینان بهرمند شوید. با احترام
سالار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
دوستان فقط بخندید و شاد باشید ،

چطور به خودتون اجازه میدین بگین تخصص تخصص،
فقط تعهد مهم است!!

من سه سال دنبال استخدام بخاطر تخصصم بودم ولی فقط تعهد ارجعیت داشت. پس لطفا نگران اوضاع نباشین و بخندین
Dr
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
تعهد بی سواد میشه وضع کنون
نظر شما
ادامه