کد خبر: ۴۵۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور استفاده سازمان دامپزشکی کشور از سیستم های نوین نظارت مانند سیستم GIS و GPS و همچنین سیستم یکپارچه قرنطینه دام با توجه به واگذاری بخش قابل توجهی از کارها به بخش خصوصی را قابل تحسین دانست.

دکتر مشکوة پس از بازدید از فعالیت های ادارات فنی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در جلسه هماهنگی شورای شهرستان و در جمع صمیمانه رؤسای ادارات فنی اداره کل و رؤسای شبکه های دامپزشکی استان اصفهان که به این منظور ترتیب داده شد، استفاده سازمان دامپزشکی کشور ازسیستم های نوین نظارت مانند سیستم  GisوGPS  و همچنین سیستم یکپارچه قرنطینه دام با توجه به واگذاری بخش قابل توجهی از کارها به بخش خصوصی را قابل تحسین دانست و خاطر نشان کرد عملکرد صحیح و به تبع آن گزارش دهی به موقع و دقیق توسط فن آوری های نوین فوق الذکر می توانند درصد کمی از کمبود نیروهای متخصص در این بخش کمک کند.
در این دیدار دکتر حسینی مدیر کل دامپزشکی استان گزارشی از فعالیتها و عملکرد دامپزشکی استان در سال گذشته و سال جاری ارائه دادند.


همچنین دکتر مشکوة به همراه مسئولین دامپزشکی استان  از یک کلینیک و داروخانه دامپزشکی در شهر اصفهان دیدن کرد.
در روز دوم وی از چندین کارخانه بزرگ داروسازی در استان بازدید کرده و رضایتمندی خود را نسبت به وجود حدود 10 کارخانه داروسازی در اصفهان  اعلام کرد و با توجه به پیشنهاد مدیران عامل کارخانه های مذبور، خواستار همکاری تحقیقاتی و پژوهشی  بین مسئولین اداره کل این استان با کارخانه های داروسازی انسانی در مسیر ساخت بعضی از داروهای ضروری و نیازمند دام و طیور با استفاده از آزمایشگاههای مجهز تحقیقاتی آنها در کشور شدند.         

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همكار شهرستاني
|
-
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
0
0
بازهم آقاي دكتر مشكو ةرا درحالي زيارت كرديم كه قلم بدست مشغول كتابت مشروح مذاكرات هستند تا يادمان باشد كه اين شيوه از ويژگي هاي آقاي دكتر مشكو در ثبت و ضبط وقايع بوده و خواهد بود . همكار عزيز سیستم GIS و GPS مربوط به چهار الي پنج سال پيش است كه در نوع خود بسيار ضروري و مفيد بوده است .ما منتظر بكار گيري فن آوريهاي جديد در دامپزشكي هستيم . چشممون به جمال دكتر حسيني و دكتر كارگر هم روشن شد .موفق باشند .دكتر حسيني از پذيرايي خبري نيست گويا پيشدستي ها هم خالي هستند .؟
کارشناس
|
-
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
0
0
.......... در کارشان نخواهد بود
دامپزشک
|
-
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۳
0
0
هر جا ایشان قدم نهند برکات و خیرات بدنبال دارد چه رسد به سر کشی از ............
نظر شما
ادامه