کد خبر: ۴۵۵۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر



رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز گفت: یک نفر به دلیل حمل غیر مجاز فرآورده‌های خام دامی در شهرستان البرز بازداشت و یک دستگاه خودرو نیز در این رابطه توقیف شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر علی آقاجان نیا معلم» افزود: این فرد به صورت پنهانی و غیر مجاز فرآورده‌های خام دامی را توزیع می‌کرد که مورد پیگرد قانونی این اداره کل قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با درخواست اداره دامپزشکی شهرستان البرز مبنی بر توقیف سیستمی و فیزیکی خودروی غیر مجاز حمل دام از دادستانی این شهرستان، مامورین نیروی انتظامی به همراه بازرسان اداره دامپزشکی پس از دوهفته پیگیری، خودروی راننده متخلف را توقیف و متهم را به مراجع قضایی معرفی کردند.

دکتر علی آقاجان نیا معلم تاکید کرد: دلیل توقیف خودروی مذکور عدم شرایط مناسب برای حمل فرآورده خام دامی بوده که ادامه فعالیت آن می‌توانست به عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی مطرح باشد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز یادآور شد: سلامت فرآورده‌های خام دامی یک موضوع ضروری به حساب می آید و همواره نظارت‌ها در این موضوع جدی است.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
0
0
آفرین!
ناشناس
|
France
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
0
0
"دلیل توقیف خودروی مذکور عدم شرایط مناسب برای حمل فرآورده خام دامی بوده که ادامه فعالیت آن می‌توانست به عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی مطرح باشد"

عجب استدلالی برای کماندو بازی!
۹۰‎٪ خودروها شرایط ندارند و حتی یخچالشان هم دکور است
نظر شما
ادامه