کد خبر: ۴۵۵۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسؤولیت کارکنان دامپزشکی یک مسؤولیت مقدس و دارای زوایای متعددی است، گفت: اقتصاد به عنوان خون جامعه است و قوت یک جامعه به اقتصاد آن است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از رسا، «حجت الاسلام سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امشب در دیدار دکتر علیرضا رفیعی‌پور، رییس سازمان دامپزشکی کشور و محمدرضا جهانسوز، رییس سازمان بسیج مهندسین و منابع طبیعی کشور اظهار داشت: همواره بهداشت بهتر از درمان است و بهداشت در جایگاه شغلی کارکنان دامپزشکی یک جایگاه خاصی دارد.

وی با بیان اینکه مسؤولیت کارکنان دامپزشکی یک مسؤولیت مقدس و دارای زوایای متعددی است، گفت: اقتصاد به عنوان خون جامعه است و قوت یک جامعه به اقتصاد آن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شغل دامپزشکی در امورات اقتصادی و بهداشت حرف برای گفتن دارد، افزود: برخی نگاه آن‌ها به حیوانات نگاه اقتصادی و برخی‌ها نیز نگاهشان به حیوانات تفریح و دیدنی است.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: همانطور که در آیات قرآن بیان شده این حیوانات عزیز هستند و خداوند متعال نیز حیوانات را رام قرار داده تا بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: حیوانات را باید عزیز بدانیم و از هرگونه اذیت و آزار و ضایع شدن حق حیوانات خودداری کنیم چرا که اذیت کردن حیوانات حرام است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پیامبراکرم(ص) در حدیثی درباره گربه‌ای که از سوی یک زن حبس شده بود، می‌فرمایند به عذاب گرفتار خواهید شد چرا که حق گربه را ضایع می‌کنید.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه امروز نیز حق حیوانات ضایع می‌شود، اظهار کرد: هر وقت با حیوانی روبرو می‌شویم باید آن‌ها را نوازش کرد و نعمت‌های خداوند را ارزشمند و عزیز بشماریم.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
از نظر اخلاق انسانی در همه ادیان و مذاهب جهان
شکار به قصد تفریح و خوش گذرانی حیوانات بی گناه
امری زشت، مذموم و حرام است!

و در مواردی متعددی با
این واقعیت برخورد شده است که
این نوع شکارچیان سرانجام عاقبت خوشی را در زندگی خود نخواهند داشت!

بوم گردی و گردش گری در طبیعت،

جایگزین بسیار مناسبی از هر لحاظ

به جای کشتن و آزار و اذیت تفریحی جانوران است!
نظر شما
ادامه