کد خبر: ۴۶۹۳۱
 
 

دندانپزشکی در استانبول در فصل زمستان با پهن کردن پتو بر روی حیوانات خیابانی تلاش می کند تا آنها را از خطر سرمازدگی حفظ کند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از آناتولی، «دکتر حسین یورت‌سون» دندانپزشکی در شهر استانبول همزمان با غروب خورشید با همراهی گروهی از دوستانش با گردش در مناطق مختلف این شهر در فصل زمستان بر روی حیوانات خیابانی پتو پهن می کند تا آنها را از خطر سرمازدگی حفظ کند .

آنها همچنین با توزیع پتو بین اصناف و بازاریان از آنها می خواهند در صورت مشاهده حیوانات، با پتو آنها را بپوشانند .

این دندانپزشک اهل ترکیه با بیان اینکه مشاهده یک ویدئو در شبکه های اجتماعی باعث تشویق وی برای انجام این کار شده اظهار داشت: ابتدا این کار را از محله شروع کرده و وقتی دوستان خود را مطلع کردم آنها نیز علاقه مند شدند این اقدام را انجام دهند .

یورت‌سون در خصوص پتوهایی که در اختیار اصناف قرار می گیرد، گفت: در صورتی که شخصی امکان شستشو نداشته باشد با ما تماس می گیرد تا آن را با یک پتوی تمیز تعویض کنیم .

وی افزود: این رفتار با حیوانات شاید به نظر ساده برسد ولی برای أنها بسیار با ارزش است. همه جانداران به محبت نیاز دارند. یک بار در میدان سلطان احمد سگی را دیدم که می لرزید. ولی دلیل آن سرما نبود. وقتی نوازشش کردم لرزشش برطرف شد .

 
 
نظر شما
ادامه