کد خبر: ۴۶۹۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر


همزمان با دهه فجر امسال 5 پروژه دامپزشکی در استان خراسان رضوی با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: با افتتاح این پروژه ها که در بخش غیردولتی دامپزشکی و تحت نظارت این اداره کل صورت می گیرد زمینه اشتغال مستقیم 107 و غیر مستقیم 508 نفر در شهرستان های مشهد، سرخس و تربت جام مهیا می شود.

«دکتر احمد شریعتی» یادآور شد: طرح های فوق که شامل؛2 مرکز پخش استانی دارو و واکسن، کشتارگاه صنعتی دام، کارگاه بسته بندی گوشت و کشتارگاه سیار بوقلمون می باشد، تحت نظارت های بهداشتی این اداره کل مراحل اجرایی خود را انجام داده و در دهه فجر امسال مناطق مختلف استان از مزایای بهداشتی و اقتصادی افتتاح آنها بهره مند خواهند شد.

وی افزود: علاوه بر طرح های یادشده، افتتاح ساختمان جدید شبکه دامپزشکی شهرستان بینالود نیز همزمان با چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران انجام خواهد شد.

 شریعتی یادآور شد: انجام چنین طرح هایی توسط دامپزشکی علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار در بخش های مختلف، سبب ارتقای بهداشت عمومی و امنیت غذایی آحاد جامعه خواهد شد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0
0
بازرسان اداره کل نمیزارن بخش خصوصی کار خودشو انجام بده بعضیاشون واقعا اذیت میکنن
نظر شما
ادامه