کد خبر: ۴۷۱۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از ممنوعیت توزیع گوشت در ادارات و دستگاه های اجرایی این استان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل ازمهر، «ناصر عتباتی» در جلسه نظارت برفرآیند کالاهای مورد نیاز مردم در اردبیل بیان داشت: براساس مصوبه‌ای که در جلسه امروز و نظارت بر فرایند مایحتاج و کالاهای اساسی برگزار شد، توزیع گوشت در بین ادارات ممنوع شد.

وی با هشدار به مدیران دستگاه‌های اجرایی در این خصوص افزود: در صورت توزیع گوشت در ادارات و در بین کارمندان، با مدیران دستگاه های متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به نظارت ها در خصوص توزیع گوشت گرم در بازار، از تقویت چرخه توزیع گوشت در مراکز حاشیه‌نشین استان خبر داد.

وی با بیان اینکه نظارت همه‌جانبه‌ای بر توزیع گوشت داریم تا دغدغه مردم برطرف شود، یادآور شد: نظارت بر نحوه خرید و فروش کالاهای مورد نیاز مردم تشدید می‌شود و به صورت میدانی اکیپ بازرسی در مناطق مختلف استان حضور می‌یابد و با متخلفان برخورد قانونی خواهیم داشت.

عتباتی همچنین نسبت به اعمال برخوردهای جدی و قانونی با گران‌فروشان بویژه در زمینه توزیع اقلام مورد نیاز و مصرفی هشدار داد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
تنها را عادلانه و دقیق فرآورده های یاراته ای پروتئینی تعریف کارت یارانه الکترونیک پروتئین است!
حبیبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
در یکی از فروشگاههای زنجیره ای در تهران گوشت تنظیم بازاری با جدیت با ارائه کارت ملی داده میشود ولی در بقیه فروشگاهها خصوصا در البرز هنوز اجرایی نشده
نظر شما
ادامه