کد خبر: ۴۷۹۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر


کارشناسان اداره کل دامپزشکی قزوین بیش از 35 تن داروی دامی تاریخ گذشته کشف کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، بیش از ۳۵ تن دارو و مواد اولیه تولید داروهای دامی تاریخ گذشته در یک انبار توسط کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان قزوین کشف و انبار مذکور برای تعیین تکلیف نهایی با هماهنگی مراجع قضایی پلمپ شد.

«دکتر حمید زینالی» مدیرکل دامپزشکی استان قزوین در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: بخشی از اقلام کشف شده، مواد اولیه تولید داروهای دامی بوده است.

وی با بیان اینکه ارایه داروهای تاریخ مصرف گذشته به دامداری ها جرم بوده و سلامت جمعیت دامی و در نهایت امنیت غذایی را با احتلال روبرو می کند، اظهار داشت: انبار حاوی این اقلام تاریخ مصرف گذشته با هماهنگی مراجع قضائی مهر و موم (پلمپ) شد.

مدیرکل دامپزشکی قزوین از ذکر محل کشف این اقلام دارویی دامی خودداری کرد و گفت: به دستور مقام قضائی تا انجام تحقیقات تکمیلی از ارایه اطلاعات بیشتر در خصوص این خبر معذور هستیم.

استان قزوین دارای 422 واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت 10 میلیون و 600 هزار قطعه و 73 واحد مرغداری تخم گذار به ظرفیت هشت میلیون قطعه است.

این استان همچنین در بخش دام در مجموع با احتساب واحدهای دامی صنعتی و سنتی، دارای 983 هزار راس گاو، 700 هزار راس گوسفند و 140 هزار راس بز است.


 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Austria
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
0
دکتر زینالی مدیر کل عزیز در راستای مبارزه با فساد سیستماتیک موفق و منصور باشید
نظر شما
ادامه