کد خبر: ۴۸۰۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

جلسه هم اندیشی داروخانه ها و کلینیسین های دامپزشکی شهرستان بوکان به همت «دکتر سیامند حسین زاده» و با کمک «دکتر سعید بهرامی» رئیس نظام دامپزشکی استان آذربایجان غربی و «مهندس اسماعیل محمدیانی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بوکان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر، در مورخه 21 اسفندماه در شبکه دامپزشکی شهرستان بوکان جلسه ی هم اندیشی با حضور داروخانه داران دامپزشکی شهرستان بوکان و دو روز پس از آن جلسه ای دیگر با حضور کلینیسین های دامپزشکی این شهرستان به همت دکتر سیامند حسین زاده و با حضور مهندس محمدیانی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بوکان و دکتر بهرامی رئیس نظام دامپزشکی استان به منظور به حداقل رساندن مشکلات داخل صنفی همکاران برگزار گردید.

در این جلسات که با استقبال گرم حاضرین برگزار شد، همکاران متعهد شدند که به مفاد مکتوب در صورتجلسه عمل نمایند و در جهت اعتلاي جایگاه دامپزشکی بکوشند.

لازم به ذکر است که دو نفر با عنوان نماینده و رابط بین همکاران داروخانه دار و کلینیسین انتخاب گردیدند تا با ارتباط تنگاتنگ و همفکری نزدیک، در به حداقل رساندن مشکلات کمک کنند.

از مهمترین موارد درج شده در جلسات مذکور موارد زیر بود:

- کلینیسین های دامپزشکی متعهد شدند که: به هیچ عنوان ارزان فروشی نکنند؛ با قیمت کمتر از تعرفه شهرستان کار نکنند، و از رقابت منفی و نشر اکاذیب و زیر سؤال بردن سایر همکاران خودداری نمایند.

- داروخانه داران دامپزشکی متعهد شدند که: قیمت داروها را به کمتر از قیمت روی جلد دارو نفروشند و نیز از دخالت در کار کلینیسین ها و فروش بدون نسخه دارو خودداری نمایند.

امیدوارم در سایر استان ها و شهرستان های کشور شاهد برگزاری چنین جلساتی در جهت اعتلای جایگاه دامپزشکی باشیم.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
1
0
اینقد به بخش خصوصی گیر ندین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
1
0
دکتر سیامند حسین زاده عزیز را عشقه!!!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
0
2
دمتون گرم.همین رقابت منفیه که بلای جان بخش خصوصی دامپزشکیه
نظر شما
ادامه