کد خبر: ۴۸۰۷۸


رئیس‌کل دادگستری استان لرستان گفت: سو استفاده‌هایی در زمینه ثبت سفارش نهاده‌های دامی در حال رخ دادن است که رفع این مشکل نیازمند افزایش نظارت دستگاه‌ها است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «جعفر بدری» امروز یکشنبه در جلسه شورای قضائی استان که با حضور معاونین وی و رؤسای سازمان‌های تابعه برگزار شد، ضمن تقدیر از معاونین و مسئولین سازمان‌های تابع بابت زحماتی که در سال اخیر کشیده‌اند، گفت: انشاالله در سال آینده همچنان مسئولان با تلاش‌های خود بیشتر از پیش رضایت مردم را کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئله تنظیم بازار نیاز به برنامه ریزی بیشتر دارد، گفت: انتظارات از دستگاه قضا و نهادهای وابسته به آن در جهت نظارت و مکلف کردن دستگاه‌های اجرایی در امر تنظیم بازار بجا بوده و همه ما موظفیم در این راستا تلاش کنیم.

نماینده عالی دستگاه قضا در لرستان با بیان اینکه قسمتی از آشفتگی بازار ناشی از سر در گمی دستگاه‌های دولتی است و این دستگاه‌ها هنوز نتوانسته‌اند برای آن برنامه ریزی دقیق و منسجمی داشته باشند، اظهار کرد: در بحث واردات نهاده‌های دامی که امروزه علت اصلی افزایش قیمت گوشت و مرغ است، باید به دنبال دلیل اصلی انحصار در امر واردات این نهاده‌ها بود و در این راستا دستگاه‌های دولتی باید سیستم واردات نهاده‌های دامی را سامان دهی کنند که هر شخصی به غیر از پرورش دهندگان دام نتواند در این سیستم ثبت سفارش کند و بجای رفع معضل، بازار دلالان را رونق بخشد.

بدری بیان کرد: سو استفاده‌هایی در این زمینه در حال رخ دادن است که باید بر فعالیت‌های دستگاه‌های مربوطه و وارد کنندگان این محصولات نظارت کامل و دقیقی انجام شود.



نظر شما
ادامه