کد خبر: ۴۹۳۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در جمع همکاران بخش خصوصی شهرستان کلات اظهار داشت: هیچ فرقی بین دامپزشکی بخش خصوصی و دولتی نمی بینم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» گفت: سال قبل سال سختی را پشت سر گذاشتیم به ویژه در برخی داروها، واکسن ها و سموم کمبودهایی ایجاد شد ولی به گونه ای شرایط مدیریت شد تا بخش خصوصی و تولیدکنندگان با کم ترین تنش روبرو شوند.

وی افزود: با مدیریت صورت گرفته در زمینه پیشگیری و کنترل، از نظر کنترل بیماری ها و ...شرایط خوبی را داشتیم و تعداد کانون ها و تلفات نسبت به سال های قبل کاهش محسوسی داشت.

شریعتی خاطرنشان ساخت: خود را موظف به حمایت از بخش خصوصی می دانم و تلاش ما این است تشکیلات دامپزشکی بخش دولتی را هر روز کوچکتر و چابک تر و بخش خصوصی را نیز به عکس هر روز بزرگتر و فعال تر کنیم.

وی خطاب به همکاران بخش خصوصی شهرستان کلات عنوان داشت: بایستی در زمان وجود واکسن ها نسبت به تامین آن به مقدار کافی اقدام کنید تا در مواقع بحران دچار کمبود واکسن نشوید.

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
0
0
جناب دکتر شریعتی عزیز با اینکه تا کنون چیزی جز حمایت بی دریغتان از بخش خصوصی ندیدیم اما متآسفانه برخی از معاونت های اداره کل دارن اختیارات بخش خصوصی رو ازشون میگیرن که بهتره بهشون تذکرات لازم رو بدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
0
1
جناب مدیر کل عزیز پس خواهشا ماده ی 19 رئ لاقل برای مسولین فنی بهداشتی کشتارگاهها اجرا کنید تو رو خدا واقعا در قشار هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
0
0
ضمن تشکر از همه اقدامات دکتر شریعتی. لازم به ذکره ما کلینیسین های بخش خصوصی هم این حرف شما رو تایید میکنیم! مصداقش هم اینه :هیچ فرقی بین همکاران بخش خصوصی و دولتی در امر درمان نمی‌بینیم. متاسفانه در شهرستان ها برخی دامپزشکان استخدام شبکه بدون مجوز درمان همانند دامپزشکان بخش خصوصی به درمان مشغول هستند و متاسفانه هیچ واکنشی از سمت ادارات متوجه آنها نیست!!! کاش حداقل در مجموعه خودمون قانون مدار تر بودیم
ناشناس
|
France
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
0
0
سلام. لطفا یه جای خالی تو شبکه دولتی را ببینید چقدر متقاضی داره مقایسه کنید با متقاضیان پروانه درمان یا ازمایشگاه تا فرق بخش دولتی و خصوصی بهتر مشخص بشه.
نظر شما
ادامه