کد خبر: ۴۹۴۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
برابر گزارش‌های منتشر شده OIE:
در اين انتخابات از بين ٥ نامزد انتخابات هيات ريسه شامل چين، ژاپن، بنگلادش، مالزی و ايران، كشورمان در كنار ژاپن و مالزي با اكثريت آرا به عنوان ٣ عضو هيات ريیسه منطقه آسيا و اقيانوسيه انتخاب گرديد ...

حکیم مهر: ژاپن، مالزی و ايران به عنوان اعضاي جديد هيات ريیسه منطقه آسيا و اقيانوسيه سازمان بهداشت جهاني دام oie انتخاب شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، بر اساس نتايج اعلام شده در انتخابات روز گذشته سازمان بهداشت جهاني دام، ايران در كنار کشورهای ژاپن و مالزي به عنوان عضو هيلت ريیسه منطقه آسيا و اقيانوسيه انتخاب گرديد.

برابر گزارشهای منتشر شده oie ، در اين انتخابات از بين ٥ نامزد انتخابات هيات ريسه شامل چين، ژاپن، بنگلادش، مالزي و ايران؛ كشورمان در كنار ژاپن و مالزي با اكثريت آرا به عنوان ٣ عضو هيات ريیسه منطقه آسيا و اقيانوسيه انتخاب گرديد.

سازمان بهداشت جهاني دام داراي ٥ منطقه امريكا- اروپا- آسيا و اقيانوسيه- آفريقا و خاورميانه است. در اجلاس سال جاري oie انتخابات هیات ريیسه مناطق انجام گرديد.

ايران براي نخستین‌بار است که با اتفاق آرا به عضويت هيات ريیسه منطقه آسيا و اقيانوسيه درآمده است.

منطقه آسيا و اقيانوسيه يكي از مناطق مهم oie است كه داراي ٣٢ كشور است؛ كشورهاي مهم عضو اين منطقه شامل چين، ژاپن، هند، كره، مالزي، اندونزي بنگلادش، تايلند و ايران هستند. در انتخابات امسال كليه كشورهاي عضو حضور یافته اند. حضور فعال كشورمان در ٢ سال گذشته در اجلاس oie رهاوردهای قابل توجهي از جمله اجلاس منطقه اي oie در شيراز براي بيماري تب برفكي، موافقت oie براي انجام ارزيابي دامپزشكي ايران( pvs) و عضويت ايران در گروه كاري منطقه آسيا و اقيانوسيه در سال گذشته و انتخاب ايران به عنوان يكي از ٣ عضو هيات ريیسه منطقه آسيا و اقيانوسيه oie در سال جاري را به همراه داشته است.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
0
دلم به حال آسیا و اقیانوسیه سوخت !
سازمان دامپزشکی ایران تو کشور خودمون اینقد ضعیفه ! میخواد برا اونا چیکار کنه ؟!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
سال قبل هم از اینگونه شعارها داده بودند کاری که در این یکسال گذشته کردند همان را تکرار می کنند تا سال دیگر ............... کشور همه اش شعار شده.
نظر شما
ادامه