کد خبر: ۴۹۸۶
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

حکیم مهر -  28 بهمن ماه سالجاری برابر اعلام سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران ، انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی این سازمان برگزار خواهد شد و اسامی 59 نامزد شرکت در انتخابات نیز بدین منظور اعلام شده است.

مدیرمسئول حکیم مهر به عنوان یکی از نامزدهای شرکت در این انتخابات در پیامی علت حضور در این عرصه را توضیح داد که متن این پیام بدین شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بینندگان ارجمند حکیم مهر، اعضاء محترم سازمان نظام دامپزشکی و همکاران گرامی

با تقدیم سلام و احترام

همانطور که مستحضرید انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی بعنوان مهمترین رکن این سازمان نزدیک است و مسئولیت سنگینی به دوش انتخاب‎کنندگان و متعاقباً انتخاب‎شوندگان احساس می‎شود و خواهد شد.

اینجانب به حسب وظیفه و براساس علاقه به حرفه دامپزشکی و همکارانم به صورت مستقل قدم به این عرصه گذاشتم تا در صورتی که به فضل و صلاحدید الهی و با لطف همکاران ، توفیق خدمت در آن شورا نصیب شد با پشتوانه تجربه دبیری و برگزاری بیش از صد جلسه در سیزده کمیته تخصصی سازمان نظام دامپزشکی و بیش از سه سال فعالیت مستمر در قالب حکیم مهر، پنج کار مهم را به نمایندگی از صنف شریف دامپزشکی انجام دهم و اگر هم مصلحت الهی بر عدم توفیق خدمت در این سنگر قرار گرفت و همکاران محترم، بنده را شایسته و توانمند برای حضور در این شورای پراهمیت تشخیص ندادند و دیگرانی را کارآمدتر دانستند یقیناً ضمن احترام به آراء ، به فضل الهی همه تلاش خود را چون گذشته در قالب حکیممهر برای یاری نمودن انتخاب‎شدگان از طریق نقد توأم با ادب و انصاف با بهره‎مندی از راهنمایی‎های مشاورین ارجمندمان به حد توان بکار خواهم گرفت.

پنج موضوع مهمی که به سبب تعقیب آن‌ها به این عرصه قدم گذاشتم عبارتند از :

1 -  پیگیری جدی معضل افزایش تعداد دانشکده‎های دامپزشکی

2 -  پیگیری جدی و سریع مسئله لزوم احتساب حرفه دامپزشکی در ردیف مشاغل سخت و زیان‎آور

3 -  تلاش در جهت ایجاد سامانه تنظیم روابط حرفه‎ای در تبیین جایگاه همکاران محترم با تحصیلات غیردکترا (سایر رده‎های دامپزشکی)

4 -  بسط خدمات الکترونیک سازمان نظام دامپزشکی و تکریم ارباب رجوع

5 -  تلاش در جهت تبیین زوایای حرفه دامپزشکی و معرفی آن به جامعه

بدیهی است در کنار این پنج مسئله، موارد دیگری هم از جمله وضعیت بازآموزی و نوآموزی، صدور انواع پروانه‎ها و راهکارهای اجرایی آن ، مسئله امور اجتماعی و رفاهی ، مالیات دامپزشکان در زمینه‎ها و فیلدهای گوناگون این حرفه گسترده و متنوع و موضوع بسیار مهم عدم تقابل سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی از جمله سایر دغدغه‎هایی است که می‎تواند برای هر عضو شورای مرکزی نظام دامپزشکی مهم باشد و برای ارتقاء وضعیت آن سازمان به موازات اصلاحاتی در قانون سازمان نظام دامپزشکی، لازم است درباره بهبود این مسائل نیز تلاش شود.

اینجانب در صورتی که توفیق خدمت یابم، پنج بند فوق و سایر مسائل مطروحه را به حد توان پیگیری خواهم کرد و بعنوان نماینده نسل جوان دامپزشکان (که حضورشان در عرصه مدیریت کشور در کنار افراد مجرب ضروری است) یقیناً تلاشم را برای تحرک بیشتر شورای مرکزی بکار خواهم گرفت و اگر هم توفیق خدمت نیافتم این امور را چون گذشته از همین طریق (حکیم مهر) با جدیت پیگیری خواهم نمود.

والسلام علیکم

دکتر محمد لطفی‎زاده / مدیرمسئول حکیم مهر

 

 خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاید یک دوست
|
-
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۱
0
0
بابا احساس تکلیف!!!!!!!!!!!!!!!! بابا وظیفه شناس!!!!!!!!!!!!!! بابا علاقمند!!!!!!!!!!!!!! بابا 100 جلسه کمیته های تخصصی 1+ 12گانه!!!!! بابا پشتوانه!!!!!!!!!!!!بابا جوان مجرب!!!!!!بابا سه سال فعالیت مستمر در قالب حکیم مهر!!!!!!!بابا نقاد مودب منصف!!!!
ملکی
|
-
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۲
0
0
بابای طرف را درآوردی!!!!!!!!
شوخی با همکار بود وگرنه زحمات شما قابل تقدیر است
فکر میکنم لحظه ای را به بطالت نمی گذرانید
دامپزشک بیکار
|
-
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۲
0
0
از همان روز اول برایم هدف تاسیس حکیم مهر روشن بود! یک نگاهی به خبرهای برگزیده و اخبار صدر حکیم مهر این روزها بیندازید شاید برای شما هم روشن شود.
بهتر بود خدمت صادقانه را در جای دیگری می کردید نه در جاهایی مثل سازمان دامپزشکی یا نظام دامپزشکی ول اگر دوست دارید که آبرو و شخصیت دامپزشکی را در جایی مثل نظام دامپزشکی به باد دهید برایتان آرزوی موفقیت می کنم
راستی در بندهای 5 گانه جای اشتغال امثال مثل بنده کجاست؟
همكار دامپزشك
|
-
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۲
0
0
با سلام. بسيار خوب است كه افرادي كه انگيزه قوي براي خدمت به اين رشته دارند وارد اين عرصه شوند و من براي شما آرزوي موفقيت دارم. متاسفانه در اين ليست اسم افرادي ديده مي شود كه به علت مشغله فراوان و سمت هاي مختلف وقت چنداني ندارند كه به مسووليت هاي اوليه خود بپردازند و من نمي دانم چگونه مي خواهند وارد اين عرصه شود. جاه طلبي تا چه اندازه!!!!!
به هر روي اميدوارم شما در اين مسير موفق باشيد و هميشه انتقاد پذير بمانيد.نكته ديگر كه مي خواستم مطرح كنم بحث دانشكده هاي دامپزشكي است.مشكل ما تعدد دانشكده ها در تهران و جند استان همجوار است.به نظر من بايد دانشكده هاي جديد در استان هاي ديگر و فاقد اين رشته تشكيل شود و دانشكده هاي بي كيفيت و موازي در تهران تعطيل شود.
ایدا
|
-
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۲
0
0
همکارهای محترم تروخدا تروخدا ایندفعه رو دیگه نرید الکی ...... رو انتخاب کنید.
تمام اعضای نظام دامپزشکی ........هستن
کدومشون تاحالا یه قدم مثبت برامون برداشتن..بیان بیلان کار بدن اون قبلیا ببینیم
کدومشون تونستن این تعرفه های خجالت اور رو درست کنن؟
مگه معضل ما بجز این چیز دیگه ای هم هست...
رییس نظام پزشکی تو سال 90 تعرفه همکاراشو 60درصد زیاد کرده...بپرسید ببینید این اقایون چه کردن واسه ماها...
رضا ترابی
|
-
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۲
0
0
از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت می کنم... امیدوارم در مسیری که قرار گرفته اید سربلند باشید و با به ثمر نشاندن اهدافتان موجب سرفرازی دامپزشکی شوید... آرزو می کنم از سال بعد خبرهای خوب شما را در مورد مواردی 5 گانه که نام برید در حکیم مهر بخوانیم!
مرتضوي
|
-
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۲
0
0
مطمن باشيد كه موفق خواهيد شد با صلابت جلو برويد .همه مي دانيم و ايمان داريم كه نيت و دل شما پاك است .
دکتر محمدرضا امانی
|
-
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۳
0
0
بسمه تعالی
با سلام و تحیات الهی
احتراما بدینوسیله اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاشهای جنابعالی در راستای اهداف نظام دامپزشكي اميد است با بهره گیری از امکانات و توان تخصصی اعضاء توان اجرایی خود را نشان بدهيد بیشک با پیشینه خوب و توانمندیهای در خور توجه میتوانيد با کوششهای مستمر به عنوان بازوی قوی و مداوم در بهبود سطح علمی و فنی و اقتصادی اعضاء و تقویت روح همکاری بین صاحبان حرف مختلف دامپزشکی موثر باشيد از خداوند متعال سربلندی و اغتنام از فرصت خدمت و تحقق اهداف نظام دامپزشكي كشور را مسالت دارم و امیدوارم همواره موفق و موید باشید.
من ا...التوفیق
dr-amani.persianblog.ir
دامپزشک
|
-
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
0
0
بس است دیگر این همه خدعه و ریا قدرت طلبی و رئیاست خواهی و گرفتن مزد خراب کردن دیگران همه وهمه از دلایل است شاید باز هم زمان آن رسیده باشد که همکاران دامپزشک اجازه ندهند یه بچه سیاهشان کند البته میدانم این مطالب را چاپ نمیکنید
دکترمحمدر.
|
-
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
0
0
با سلام و احترام

ضمن احوال پرسی از دوست و همکار پرتلاشم جناب آقای دکتر لطفی زاده و تبریک به ایشان بابت اعلام حضور در انتخابات شورای مرکزی نظام دامپزشکی بدون اینکه قصد تعریف و تعارفی داشته باشم ااعلام می کنم ایشان به حق، یکی از معدود دامپزشکانی هستند که به دلیل تعصب خاص و کم نظیری که به دامپزشکی و همکارانشان در سرتاسر ایران زمین دارند همیشه تمام هم و غمشان، پیگیری و سعی در حل مشکلات مختلف از جمله اشتغال همکارانشان در زمینه های مختلف بوده و هست. بنده هیچ آشنایی فامیلی یا دانشگاهی با ایشان ندارم. ولی همواره شاهد تلاشهای بی شائبه ایشان و سایر دوستان در حکیم مهر بوده ام. بی انصافی محض هست که تلاشگرانی همچون ایشان را تنها بگذاریم. بنده و دوستانم در استانهای آ.شرقی، غربی، اردبیل و خراسان رضوی به شایستگی ایشان، مطمئنیم و یقین داریم در خدمت به جامعه دامپزشکی از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود. موفقیت ایشان در انتخابات شورای مرکزی نظام و کسب حداکثر آراء ماخوذه را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نماییم/
و من الله التوفیق و علیه التکلان
روزبه
|
-
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
0
0
شايد اين بار هم انتصابي باشد و يك شخصيتي غير تخصصي تر از {دکتر} اقا ميري بيايد.
ليلا قاسمي
|
-
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
0
0
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد از صميم قلب براي شما آرزوي موفقيت دارم . آقاي دكتر مديريت سازمان نظام دامپزشكي بسيار ضعيف بوده و به قول و قرارهاي خود تحت هيچ شرايطي عمل نمي كنند ما زمانيكه كارگاه سونوگرافي را خواستيم در ايكلاپ 2011 ايجاد نماييم به ما قول دادند كه امتياز بازآموزي به اعضاء خواهند داد و ما نيز شروع كرديم به تبليغات در خصوص كارگاه سونوگرافي زمانيكه كارگاه اجاره شد مدرس مشخص گرديد در دقيقه نود يك شركت ديگري اسپانسر برنامه هاي نظام در مقابل ما قرار گرفت و پيشنهاد 10 برابر هزينه هاي كارگاه ما را به نظام داد و يكي از مديران نظام خيلي راحت و با ......... به ما گفتند كه ما امتياز بازآموزي ديگر به شما نمي توانيم بدهيم چون هيچ منفعتي براي ما ندارد يا ... يا اينكه كارگاه را كلا كنسل نماييد . ما مجبور شديم دوباره با افرادي كه براي اين كارگاه ثبت نام كرده بودند تماس بگيريم و بگوييم كه امتياز بازآموزي ندارد چون مديريت اجازه ندادند كه ما كارگاه را كنسل نماييم فقط گفتند كه كارگاه را بدون امتياز بازاموزي ادامه خواهيم داد همين عامل باعث شد كه 50 درصد از افرادي كه مي خواستند در اين كارگاه شركت نمايند انصراف دهند اگه اين سازمان ايجاد شده كه براي دامپزشكان رفاه و خدمات ايجاد نمايد پس چرا به فكر خودش است تا اعضاي سازمان اميدوارم كه شما موفق شويد و يك برنامه عادلانه اي را در سازمان پياده نماييد . ببخشيد سرتان را درد آوردم براي اينكه دلم خيلي شكسته بود از دست نظام دامپزشكي جالب اينجاست كه ما با صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشكي قرارداد داريم در خصوص سونوگرافي با اين حال ...
هاشمی
|
-
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
0
0
باعرض سلام وخسته نباشی خدمت دکتر لطفی زاده عزیز:امیدوارم در هر سنگری که هستید به لطف خداوند موفق و پیروز باشی.از شما خواهشمندم که کمی به دغدغه های سایر رده های دامپزشکی (علوم آزمایشگاهی ـ کاردان و...) نیز بپردازید.
نظر شما
ادامه