کد خبر: ۵۰۲۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری بر اهمیت وجود نظارت مستمر بر فعالیت‌های دارویی و درمانی دامپزشکی تأکید کرد

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، در جلسۀ مسئولین واحد تشخیص و درمان اداره کل و شبکه‌های دامپزشکی که به ریاست مدیرکل دامپزشکی استان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، سرپرست اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان و رؤسا و مسئولین واحد دارو و درمان شبکه‌های دامپزشکی شهرستان حضور داشتند.

«دکتر سلطانی» با اهمیت پایش، مراقبت و نظارت در همۀ فعالیت‌های دامپزشکی اظهار داشت: نظارت بر بخش دارو و درمان دامپزشکی با توجه به تخصصی شدن فعالیت‌هایی مانند درمانگاه‌های مختلف دامپزشکی، داروخانه‌ها، مراکز واکسیناسیون دام و طیور، آزمایشگاه‌های دامپزشکی، شرکت‌های توزیع و پخش دارو و واکسن و ... از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سپس «دکتر عباس گنجی»، سرپرست اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان در خصوص نظارت بر بخش غیردولتی دامپزشکی اشاره کرد و اظهار داشت: فرم‌های نظارتی باید به طور کامل و خوانا تکمیل شوند و به امضای مسئول آن واحد برسد و در صورتی که مسئول واحد حضور ندارد، این موضوع در فرم مربوطه نوشته شود.

دکتر گنجی افزود: از طرفی باید فرم‌های نظارتی در دو نسخه تکمیل شوند و یک نسخه تحول مسئول واحد شده و سپس در انتهای هر ماه علاوه بر ایجاد بایگانی در هر شبکه، تصویر این فرم‌ها به همراه آمار مربوطه به اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان ارسال شوند.

در ادامه رؤسای شبکه‌های دامپزشکی و مسئولین واحد دارو و درمان شهرستان‌ها به ارائۀ دیدگاه‌های خود پرداخته و در این زمینه تبادل نظر کردند.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Korea (the Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
برین و چهار نفر دیگه رو از نون خوردن بندازین بجای حمایت از بخش خصوصی
ناشناس
|
Czechia
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
بهتراست مدیرکل دامپزشکی استان ...................... و کاری به فرمهای بازدیدبخش خصوصی دامپزشکی استان نداشته باشد
نظر شما
ادامه