کد خبر: ۵۶۷۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در در اولین جلسه کمیته فنی این اداره کل در جمع مدیران ستادی این مجموعه گفت: بایستی تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا کرونا مانع خدمت رسانی به مردم و تولیدکنندگان نشود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» اظهار کرد: با توجه به شعار سال لازم است تمام ادارات نسبت به ارائه برنامه های مرتبط با جهش تولید در اسرع وفت اقدام کنند.

وی یادآور شد: نسبت به ارائه خدمات به مردم حساس باشید و به هیچ دلیلی کار مراجعین را به تاخیر نیاندازید .

شریعتی افزود: نگاه کلی مدیران استان اعم از استانداری و ‌‌‌...تاکید دارند که صدور پروانه ها در اسرع وقت انجام شود و هیچ خللی در خدمت رسانی ایجاد نشود.

وی اعلام داشت: بقای تولید و جهش در آن، ضامن اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی مردم و استقلال کشور است لذا باید در هر جایگاهی هستیم از سخت گیری های بی مورد پرهیز نموده و تمام توان خود را برای حمایت از تولید بکار بگیریم .

رئیس شورای نظام دامپزشکی استان خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر هر کدام از تولید کنندگان تمایل به دریافت پروانه داشته باشند ظرف مدت سه روز پروانه بهداشتی صادر می شود .

«دکتر مجید کوشکی» خواستار افزودن آزمایشگاه های همکار برای آزمایش آب در راستای  کاهش تردد تولیدکنندگان به مرکز استان شد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
0
0
دکترجان حرفت درسته ولی ایا شما ی بار اومدین به منکه بخش خصوصی هستم و در خط مقدم مبارزه ی خداقوت بگین یا لاقل ی بسته ماسک هدیه بدین؟
آشنا
|
Germany
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
0
0
از بهترین مدیر کل های دامپزشکی به جرات میشه دکتر شریعتی رو هرجایی عنوان کرد .مدیریتشون و دید مدیریتیشون آینده نگر و مثبت هست
نظر شما
ادامه