کد خبر: ۶۰۰۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند بین المللی قاچاق احشام و کشف 618 راس دام به ارزش 20 میلیارد ریال در عملیات پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پلیس، «سردار عبدالرضا ناظری» گفت: مأموران پليس امنیت اقتصادی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسايي يك باند سازمان يافته و بین المللی قاچاق دام شدند.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص شگرد این قاچاقچیان بیان کرد: این افراد از غرب كشور اقدام به بارگیری دام زنده با مجوز دامپزشکی به مقصد استان كرمان برای كشتار می کردند ولی با اقدامات غیر قانونی دام ها را در یک دامداری دپو کرده و سپس با استفاده از خودروهاي سواري تيزرو، نسبت به انتقال آن ها به استان هرمزگان جهت خروج غير قانوني و قاچاق به كشورهاي حاشيه جنوبي خليج فارس اقدام مي کردند.

وی افزود: در این خصوص دامداری مورد نظر در حاشیه شهر کرمان شناسایی و ماموران در بازرسي از این محل 618 رأس گوسفند كشف و 4  متهم را دستگير کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه احشام کشف شده تحويل دامداري سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي شدند، بیان کرد: کارشناسان ارزش دام کشف شده را 20 میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار ناظری در پایان گفت: يكي از منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالی) در سال جاري مبارزه با پدیده قاچاق است كه اين مهم با جديت توسط پلیس کرمان پيگيري مي شود و نيروي انتظامي با قاچاقچيان برخورد قاطع و قانوني خواهد كرد. 

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کرم الله کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
0
با عرض سلام باند سازمان یافته کجا او گوسفندا داخل تو دامداری نصفشان مال بنده بود که مجوز قانونی پلاک قانونی داشتن برا به علت تعطیلی کشتارگاه ونااگاهی راننده وچوپان بنده با تماس تلفنی با بنده گوسفندا جهت استراحت و خوراک تا شنبه اونجا خالی شدن به چه خدای خوش میا مال مردم چکی آوردم که کشتار کنم و کردین قاچاق خدای هم هست پنابر خدا فقط حق ناحق کردین شما
نظر شما
ادامه