کد خبر: ۶۱۸۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی در سفر خود به شهرستان ماکو با حضور در محل قرنطینه دامی در مرز بازرگان از نزدیک در جریان امورات و خدمات ارائه شده در این حوزه قرار گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، «دکتر سید امید خلیل زاده» ضمن تاکید بر نظارت دقیق قرنطینه ای بر محموله های دامی و فرآورده های خام دامی، از نزدیک عملکرد پست قرنطینه و وضعیت جابجایی و تردد محموله های دام و طیور و فرآورده های خام دامی در مرز بارزگان را مورد مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید دکتر خلیل زاده در جمع ارباب رجوع و مسئولین شرکتهای حمل که روزانه در حوزه محموله های دامی ترانزیت و واردات و صادرات فرآورده های مرتبط با دام فعالیت می نمایند حضور یافت و از نزدیک مشکلات این حوزه را مورد بررسی قرار داد و بر رفع موانع موجد در این حوزه تاکید کرد .

لازم به ذکر است  قرنطینه دامی بازرگان در این شرایط بیماری روزانه به صورت میانگین تعداد ۵۰ الی ۹۰ کامیون را بعد از بازرسی و تطبیق مدارک و نمونه برداری و سایر اقدامات الزامی در حوزه واردات، ترانزیت و صادرات از مرز بازرگان به داخل کشور و کشور های اسیای میانه راه اندازی می نماید.

درادامه این بازدید دکتر خلیل زاده در جلسه ای که در محل شبکه دامپزشکی شهرستان ماکو با حضور همکاران ترتیب یافته بود حضور و نشستی در جهت رفع مشکلات موجود و هماهنگی با کارکنان شبکه برای انجام  ضربتی برنامه های کنترل و پیشگیری از بیماریهای دامی با رئیس و همکاران شبکه تشکیل داد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کیوان نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
1
3
خط مقدم سازمان دامپزشکی برای تشخیص، کنترل و پیشگیری از مخاطرات دام و طیور، پست‌های قرنطینه دامی در پایانه‌های مرزی کشور هستند که مسئولین آن انصافاً از جان و دل برای انجام وظایف محوله مایه می‌گذارند.
بدلیل نقش کلیدی در سامانه تجارت فرامرزی(E.P.L)، مسئولین پست قرنطینه دامی پایانه‌های مرزی تایم کاری مشخصی ندارند و به مانند یک سرباز شبانه‌روز می‌بایست در حالت آماده باش باشند که این خود سنگینی این مسئولیت را نمایان می‌سازد.
اینجانب به نوبه خود خدمت تمامی عزیزانی که مسئولیت پست قرنطینه دامی پایانه‌های مرزی کشور را برعهده دارند، خسته نباشید عرض می‌کنم و به صورت ویژه خدمت دکتر رضا سلمان‌زاده مسئول پست قرنطینه دامی پایانه مرزی بازرگان عرض ادب و خداقوت دارم و توفیق و پیشرفت روزافزون را از ایزد منان برای ایشان مسئلت دارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
1
2
درود بر دکتر خلیل زاده.مدیر کل میدانی!
نظر شما
ادامه