کد خبر: ۶۲۲۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی گفت: به منظور پیشگیری و کنترل بیماریهای دامی با اولویت بیماری تب برفکی با حمایت مالی سازمان منطقه آزاد ماکو واکسیناسیون تب برفکی گاو و گوساله در شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت آغاز شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، «دکتر سید امید خلیل زاده» مدیر کل دامپزشکی استان گفت: پیرو توافقنامه ای که بین دامپزشکی استان و سازمان منطقه آزاد ماکو منعقد گردیده قرار بر این شد که بخشی از هزینه های مربوط به مایه کوبی دام های حساس منطقه به منظور پیشگیری و کنترل بیماریهای دامی با اولویت بیماری تب برفکی توسط این سازمان تامین گردد.

وی گفت: مطابق این توافقنامه اداره کل دامپزشکی نسبت به خرید؛ حمل و توزیع واکسن درشهرستانهای ماکو؛ شوط و پلدشت و عملیات مایه کوبی دام ها با اولویت مناطق پر خطر؛ کانون های بیماری و مناطق محروم توسط اکیپ های بخش خصوصی با نظارت دامپزشکی در راستای حمایت از دامداران منطقه وهمچنین کنترل و پیشگیری از بیماری تب برفکی، با اعتباری به ارزش 2.5 میلیون ریال توسط سازمان منطقه آزاد ماکو تامین گردیده است.

دکتر خلیل زاده ادامه داد: همزمان با برنامه واکسیناسیون تب برفکی واکسیناسیون بروسلوز گاوی هم به صورت کاملا رایگان با تامین اعتبار از طرف اداره کل دامپزشکی در سطح واحد های روستایی به اجرا در آمده است.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سیستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
2
درود و سپاس...
نظر شما
ادامه