کد خبر: ۶۲۷۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

حکیم مهر - پس از مدتی که با انتصاب دکتر علوی به مدیرکلی دامپزشکی قزوین ، اداره کل دامپزشکی اردبیل بدون سرپرست بود، دکتر صالحی به این سمت منصوب شد.

در بخشی از حکم انتصاب دکتر صادق صالحی که به امضاء رئیس سازمان دامپزشکی کشور رسیده آمده است :

با توجه به تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند سبحان و با بهره گیری از استعدادهای بالقوه و بالفعل نیروهای متعهد و متخصص در انجام وظایف محوله و تحقق اهداف سازمان دامپزشکی کشور موفق و موید باشید.
گفتنی است دکتر صالحی پیش از این سرپرستی اداره بررسی و مراقبت از بیماریهای دامی، اداره مبارزه با بیماریهای طیور و رئیس اداره دارو، درمان و امور آزمایشگاههای اداره کل را عهده‌دار بود و بعنوان رئیس شورای نظام دامپزشکی استان نیز مشغول فعالیت می‎باشد.
نفر وسط : دکتر صادق صالحی

 

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ‌با افتتاح شبکه دامپزشکی در شهر‌های استان اردبیل تعداد این شبکه‌ها به 10 مورد افزایش یافته است.
صادق صالحی ارتقای سلامت عمومی، ‌نظارت بهداشت عمومی و تامین امنیت غذایی را ضروری اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه استان اردبیل جزو استان‌های گردشگر‌پذیر است و اردبیل و سرعین مقصد این گردشگران است ارتقای سلامت و بهداشت عمومی و اماکن عرضه فرآورده‌های خام دامی در تمام نقاط استان باید تحت کنترل و نظارت بهداشتی کامل دامپزشکی باشد.
وی یکی از اولویت‌های سازمان دامپزشکی کشور را مبارزه جدی با بیماری‌های دام و طیور، توجه جدی به کشتار سالم و افزایش پوشش واکسیناسیون دامداری‌ها و مرغداری‌ها اعلام کرد.
این مسئول بیان داشت: با توجه به حساسیت کار، دامپزشکی استان در رویکرد جدید خود بر ذبح بهداشتی و عرضه مناسب فرآورده‌های گوشتی تاکید می‌کند.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر ر ن
|
-
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
0
0
سلام
بالاخره دامپزشکی اردبیل بعد از 8 ماه بدون معاون فنی و 1/5 ماه بدون مدیر کل ، صاحب یک نفر سرپرست شد.
یکی از ضعفهای ... قبلی عدم .... تعیین معاون فنی بود که بعد از .... 9 ساله .... بر اردبیل ، کسی به جانشین وجود نداشت.
.................. راستی ............... هیچ می دانید نقش ........ در تاخیر حکم مدیر کل جدید چیست؟
هیچ می دانید که تا لحظه آخر قرار بود کس دیگری مدیر کل شود؟
.......... به خاطر انتخابات آخر سال مجلس شورای اسلامی باشد و ......
دکترسیدجعفری
|
-
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
0
0
این انتصاب شایسته رابه جناب اقای دکترصادق صالحی وهمکاران عزیزم دراستان اردبیل تبریک عرض می نمایم.
بامیدموفقیت روزافزون اقای دکترصالحی وهمکاران محترم دراستان اردبیل
بهرام.ا
|
-
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
0
0
اميدوارم اقاي دكتر صالحي تكليف آن 83 نفر اخراجي طرح نيروي انساني در سال 87 را مشخص كنند.حداقل جهت تسكين روحي وعده اي دهند.
صمدزاده
|
-
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
0
0
به امید حکم مدیر کلی جنابعالی آرزوی موفقییت شما در تمام عرصه ها
بهروز
|
-
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
0
0
با سلام خدمت جناب اقای دکتر صالحی با تبریک به مناسبت سمت سرپرستی دامپزشکی اردبیل. من فارغ التحصیل کارشناسی دامپزشکی هستم که برای طرح نیروی انسانی درخواست دادم که شبکه جواب درست وحسابی به بنده نمیدن لطفا شما دنبال کاره ما باشید منتظر جواب حضرتعالی هستیم.
دولتعلی شیخی ینگجه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
0
0
باسلام واحترام. دامپزشکی استان اردبیل شایسته بود به نامه شماره 5502/31مورخ 24/2/1379 استانداری اردبیل حداقل بعداز20 سال جواب میداد ومن ورشکسته ازبیماری ویروسی ناشناخته که همان علائم گرفتاران کرونا رادارد ودرزندان به ریاست جمهوری طی نامه ای نوشته ام بعد ازسارس مسندات قابل پذیرش که ارتباطی بین N1H1وبرونشیت که کرونا شده وسارس وچگونه به انسان سرایت کرده ولی نقاط مشترکی دارند وعدم دقت وتوجه که اموال من بطور غیر قانونی ............... توسط بانک کشاورزی واگذار گردیده ........................
نظر شما
ادامه