کد خبر: ۶۲۷۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی به همراه رییس اداره نظارت، رییس شبکه دامپزشکی بینالود و دبیر انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی خراسان رضوی بصورت سرزده از شرکت فراپخت واقع در شهرک صنعتی توس بازدید کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، شرکت فراپخت با خدمت رسانی به زائرین بیت الله الحرام و حرم نبوی از سال 1354 کار خود را آغاز نمود و در سال های اخیر با استفاده از تکنولوژی روز توانسته است ظرفیت تولید روزانه خود را به 75 هزار پرس غذای گرم برساند و تکنولوژی به روز، فرآیند اتومات تولید، جلوگیری از پرت غذایی، کاهش مصرف انرژی و مدیریت چرخه های منابع انسانی از جمله مزایای این شرکت می باشد.

در این بازدید، «دکتر جواد اعلمی»، مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی، ضمن آشنایی با مجموعه و شنیدن توضیحات دکتر قدرتی (رییس شبکه دامپزشکی بینالود) و مدیر عامل شرکت در رابطه با مباحث مربوط به دامپزشکی و فراورده های خام دامی، اعلام همکاری در حد امکان و در راستای اهداف سازمان دامپزشکی نمود.

همچنین «غروری»، مدیر عامل مجموعه یادشده  اعلام نمود حاضر به هرگونه همکاری با کارشناسان دامپزشکی در راستای ضوابط و مقررات جاری سازمان دامپزشکی کشور می باشد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
1
0
موفق باشید
ناشناس
|
Hungary
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
لطفا ادارات دامپزشکی در رابطه با خطر شیوع بیماری لمپی اسکین در مناطق مرطوب در فصل بهار و لزوم واکسیناسیون آن هشدار دهند.
نظر شما
ادامه