کد خبر: ۶۴۲۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

«دکتر وحید ابراهیم نژاد حمیدی» به عنوان معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین معرفی شد و از زحمات «دکتر یدا... کلهر» تقدیر به عمل آمد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، صبح سه شنبه مورخ 21 اردیبهشت ماه در شورای مدیران اداره کل دامپزشکی استان قزوین، با صدور حکمی از سوی «دکتر زینالی» مدیر کل دامپزشکی استان، دکتر وحید ابراهیم نژاد حمیدی که سابقه ریاست اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، آبزیان و زنبور عسل و ریاست اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان را در کارنامه خود دارد، به عنوان معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین منصوب شد.

دکتر حمید زینالی در مراسم تکریم و معارفه معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: بحث بیماریها محدود به یک شهر یا استان و کشور نخواهد بود و انتقال و انتشار بیماری با توجه به مراودات گسترده بسیار سریع می باشد.

دکتر حمید زینالی اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته در سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با وجود تحریمها و بیماری کرونا خوشبختانه کوچکترین خللی در راه ارائه خدمات به بهره برداران ایجاد نشد و کمبودی در زمینه مواد بیولوژیک را شاهد نبودیم.

در پایان این جلسه مدیر کل دامپزشکی استان قزوین با ارائه تقدیرنامه ای از زحمات دکتر کلهر در 3 سال گذشته تشکر و دکتر وحید ابراهیم نژاد حمیدی را به عنوان معاون سلامت اداره کل دامپزشکی منصوب کرد.    


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
پویا رجبی نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
3
4
برادر بزرگوارم
جناب آقای دکتر حمیدی
انتصاب شایسته حضرتعالی که نشان از توانایی و کارایی شما را دارد، را تبریک عرض می نمایم.
امیدوارم کمافی سابق موفق و موید باشید.
علیرضا باباعلیان امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
4
6
تبریک به دکتر حمیدی عزیز، دوست خوبم، امیدوارم همواره موفق و سلامت باشید
دکتر حامد رضازاده کلنسین در قزوین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
2
2
ضمن عرض تبریک خدمت دکتر حمیدی امیدوارم در پست جدید منشا خیر وپیشرفت در دامپروری وبهداشت جمعیت دامی استان شوید موفق باشید
زهیر امیرصوفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
0
1
سلام علیکم تبریک به دکتر حمیدی عزیز این انتصاب رو به فال نیک میگیریم و انشالله منبعد هم مسیولین دغدغه مند مثل ایشان منصوب شوند.
نظر شما
ادامه