کد خبر: ۶۵۹۸۳

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فردوس از شناسایی یک سردخانه غیرمجاز درشهر باغستان فردوس خبر داد و گفت: مقادیری فرآورده‌های گوشتی غیربهداشتی در این سردخانه کشف شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان فردوس، «دکتر جواد اسماعیلی» گفت: طی بازرسی به عمل آمده توسط کارشناسان دامپزشکی، یک باب سردخانه غیرمجاز در شهر باغستان که حاوی 200 کیلوگرم فراورده‌های خام دامی بود، کشف و به منظور اقدامات بعدی به مراجع قضایی ارجاع شد.

اسماعیلی افزود: این سردخانه به صورت مخفی اقدام به حمل، نگهداری و توزیع فرآورده‌های خام دامی ناسالم در سطح شهر فردوس نموده که پس از کشف آن توسط کارشناسان تمام محموله موجود در سردخانه توسط دامپزشکی ضبط شد و متخلفان برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فردوس اظهار داشت: ورود فراورده‌های آلوده معدوم شده به چرخه مصرف، موجب تهدید بهداشتی عمومی جامعه می‌شود. 

اسماعیلی از مردم خواست با توجه به حساسیت مسائل بهداشتی و ضرورت توجه ویژه به موضوع، فراورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و با نظارت دامپزشکی تهیه و از خرید فرآورده‌های فاقد هویت و شناسنامه بهداشتی (تاریخ تولید و انقضا، کد ردیابی و ...) خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در خصوص عرضه فراورده های خام دامی غیر بهداشتی، مراتب را با شماره تماس 32728406 اطلاع‌رسانی نمایند.

 

نظر شما
ادامه