کد خبر: ۶۸۳۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان فردوس، درمانگاه دامپزشکی با سرمایه‌گزاری دانش‌آموختگان بومی بخش خصوصی در شهرستان فردوس افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان فردوس، «اسماعیلی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فردوس در مراسم افتتاح درمانگاه دامپزشکی گفت: این درمانگاه دامپزشکی، دومین درمانگاه فعال شهرستان فردوس می‌باشد که فعالیت آن با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با اعتباری حدود از 2 میلیارد ریال و اشتغال سه نفر افتتاح شد.

در این مراسم «حلاج‌مقدم»، فرماندار شهرستان فردوس نیز گفت: خدمات دامپزشکی رابطه مستقیمی با بهداشت و سلامت جامعه دارد؛ و تلاش در جهت برآورده شدن نیاز بهره برداران حوزه دام و طیور شهرستان، جای تقدیر و تشکر دارد.

«جواد روزبخش»، مسئول درمانگاه دامپزشکی در جمع مسئولین شهرستان گفت: در این مراکز امور درمانی و اعمال جراحی مربوط به دام و طیور، پرندگان زینتی و دام کوچک انجام می‌شود. همچنین خدمات سونوگرافی و تلقیح مصنوعی در دامهای سبک در این مرحله انجام می‌شود و ارائه خدمات سونوگرافی در دامهای سنگین بزودی راه‌اندازی خواهد شد.

وی گفت: درصورت حمایت مسئولین و بهره‌برداران، پیگیر تأسیس نخستین بیمارستان دامپزشکی در شهرستان فردوس خواهیم بود.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
0
0
با 200 میلیون؟ عجب
نظر شما
ادامه