کد خبر: ۶۹۱۲۲

حکیم مهر: رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: در پی انتشار فیلمی از حیوان‌آزاری فردی در فضای مجازی، پلیس اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پلیس، «محمدرضا فدائیان» رئیس پلیس فتای استان سمنان اظهار کرد: در پی انتشار فیلمی از حیوان‌آزاری فردی در فضای مجازی، پلیس استان سمنان اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار داد.

وی گفت: کارشناسان پلیس فتا با رصد فضای مجازی، صفحه اینستاگرامی را که حاوی فیلم کوتاهی در خصوص آزار و اذیت حیوان اهلی بود، مشاهده کردند و اقدامات لازم در راستای شناسایی عامل یا عاملان آن انجام گرفت.

رئیس پلیس فتای استان سمنان از احضار فرد خاطی خبر داد و بیان کرد: دفاعیات این فرد اخذ و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شده است.

فدائیان با اشاره به اینکه آزار و اذیت حیوانات یکی از انواع بداخلاقی‌های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: با عاملان انتشار هر گونه فیلم و تصاویر حیوان‌آزاری که موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم شود، با جدیت برخورد خواهد شد.

به گزارش فارس؛ با توجه به پخش تصاویری دردناک و غیرانسانی از حیوان‌آزاری شخصی در جاده سمنان- مهدی‌شهر، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

نظر شما
ادامه