کد خبر: ۶۹۵۳

حکیم مهر - رییس شورای نظام دامپزشکی استان تهران، ارتقای جایگاه دامپزشکی را در کشور نیازمند گسترش همکاری‌های بین بخشی میان دامپزشکان با همه بخش‌های ذیربط برشمرد.

دکتر "سیدشاپوررضا شجاعی" در مراسم روز دامپزشکی در دانشگاه آزاد کرج با تاکید بر اهمیت دامپزشکی در کشور و ضرورت ارتقاء جایگاه آن، اظهار کرد: نباید از دامپزشکی غافل شد.

وی افزود: همایش‌ها و نشست‌های مختلفی در خصوص امور مربوط به دامپزشکی از جمله بزرگداشت دامپزشکان و تقدیر از آنها برگزار شده، اما با این وجود دامپزشکی هنوز به جایگاه شایسته خود نرسیده است.

رییس شورای نظام دامپزشکی استان تهران یادآور شد: بخش خصوصی و دولتی باید برای رساندن دامپزشکی به جایگاه شایسته‌اش، تلاش کرده و زمینه‌های آن را با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط فراهم کند.

شجاعی اضافه کرد: دامپزشکان نقش مهمی در جامعه دارند و باید با توجه به اهمیت این نقش، تلاش‌های خود را به بهترین نحو افزایش دهند.

وی با اشاره به نقش و وظیفه مهم دامپزشکان در بخش خصوصی و دولتی، گفت: برای ارتقاء فعالیت‌های دامپزشکی در کشور باید همکاری‌ها و تعاملات افزایش یابد.

رییس شورای نظام دامپزشکی استان تهران گفت: دامپزشکی کشور هنوز به جایگاه شایسته خود نرسیده است و رسیدن به این جایگاه نیازمند افزایش تلاش‌هاست.

شجاعی با بیان اینکه ارتقاء جایگاه دامپزشکی در کشور بدون افزایش و گسترش همکاری‌های بین بخشی میان دامپزشکان در همه بخش‌های ذی‌ربط مقدور نیست، افزود: باید در برنامه‌ها به این موضوع به میزان کافی توجه شود که البته دامپزشکان بخش‌های خصوصی و دولتی در این ‌باره، نقش مهمی دارند.

رییس شورای نظام دامپزشکی استان تهران یادآور شد: باید دامپزشکان کشور با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه‌ها و افزایش همکاری‌ها و تعاملات خود برای تحقق و گسترش اهداف دامپزشکی تلاش کنند.

 

 

نظر شما
ادامه