کد خبر: ۶۹۵۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: هرچند مسئولیت خطیرتان در رابطه با هرآنچه که می‌نویسید و هر آنچه که نمی‌نویسید در پیشگاه عدل الهی و ملّت بزرگ ایران غیر قابل تصور است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، متن این پیام به شرح ذیل است :

امروزه نقش روابط عمومی درتصمیمات استراتژیک سازمان، نقشی موثرقلمداد می شود و جایگاه روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی بر مبنای حرکت های علمی و حرفه ای از مشخصه های جدید روابط عمومی درعصر ارتباطات قلمداد می شود. روابط عمومی صاحب سبک، به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران ، کارکنان وجامعه، مسوولیتی خطیر درفرآیند تصمیم گیری مدیران و شناخت  افکارعمومی به عهده دارد .

روابط عمومی نوین، به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات برحق  مردم، از سازمان ها و نهادهایی است که برای خدمت به آن ها، تکوین و سازمان یافته اند. روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه در راه های طی شده، فراز و نشیب های فراوان پیش رو و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که می تواند درخور شان و منزلت جوامع امروز طراحی و تدبیر شود.

روابط عمومی در دنیای امروز از حیاتی‌ترین و ضروری‌ترین بخش سازمان‌ها می‌باشد  که هدفش ایجاد راه های ارتباطی در درون و بیرون سازمان ها است. هرچند مسئولیت خطیرتان در رابطه با "هرآنچه که می‌نویسید و هر آنچه که نمی‌نویسید" در پیشگاه عدل الهی و ملّت بزرگ ایران غیر قابل تصور است.

تفاهم اجتماعی از دیگر مفاهیم نوینی است که امروزه از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی محسوب می شود،  و پدید آوردن آن به عنوان سرمایه ای ارزشمند  تلقی می شود. در این میان روابط عمومی می تواند  با زمینه سازی برای ایجاد تفاهم میان سازمان ها و مخاطبان نقش کلیدی خود را ایفاء نماید.

۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی "ارتباطات و روابط عمومی" را به دست اندرکاران و کارکنان پرتلاش روابط عمومی سازمان و ادارات کل در سراسر کشور به عنوان سربازان مخلص عرصه "جهاد تبیین'' تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در پناه الطاف بیکران خداوند منان و در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء) برایتان توفیقهات الهی روز افزون توأم با سعادت و سلامتی مسئلت دارم .

دکتر سیّد محمّد آقامیری

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
2
با سلام و احترام خدمت ریاست محترم سازمان
ممنون از نگاه ویژه در خصوص روابط عمومی
کاش نگاه ویژه ای هم به استان ها داشتید و قبل از پایان فرصت خدمت در این سنگر ٬ مدیران ناکارامد استانها را هم تغییر و جوانگرایی و انقلابی گری را در کشور و سازمان ترویج می دادید . ایا واقعا مدیران کل کنونی را شایسته مدیریت می دانید ؟؟؟ ......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
1
برای روز جهانی دامپزشکی هم پیام داده بودن؟!؟!
نظر شما
ادامه