کد خبر: ۶۹۸۷۵
تعداد نظرات: ۸۸ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر سید محمد آقامیری» همچنین از اتخاذ تدابیر لازم جهت حل مشکلات معیشتی همکاران به ویژه در حوزه مسکن حمایت کرد ...

حکیم مهر: معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در جمع همکاران اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری به تبیین برخی از اقدامات انجام شده و در دست اجرا پرداخت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر سید محمد آقامیری» معاون وزیر و رئیس این سازمان امروز پنجشنبه 12 خرداد 1401 در دیدار با همکاران اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری پس از گرامیداشت ایام مذهبی روزهای اخیر و فرارسیدن ایام ارتحال حضرت امام (ره) گفت: پس از آماده سازی کامل سند تحول اساسی در سازمان دامپزشکی کشور که به صورت پازل‌های مختلف در دست طراحی و اجراست، اتفاقات مهم و ماندگاری در دامپزشکی کشور رخ دهد.

وی با استناد به برخی از تدابیر اتخاذ شده در سازمان نظام دامپزشکی کشور که در بدو ورود وی به آن سازمان در سال 85 صرفا صادرکننده کارت عضویت بود، افزود: اگرچه برخی مخالفت‌های از روی ناآگاهی توسط برخی دست اندرکاران وقت سازمان دامپزشکی یا کمیسیون کشاورزی مجلس در آن سال در خصوص قانون نظام جامع دامپروری، مانع پیاده‌سازی تمام ایده‌های کارآمد و راهگشایی شد که در دستور کار نظام دامپزشکی وجود داشت.

دکتر آقامیری در ادامه با اشاره به اقدام خلاف قانون مهندس محمود حجتی وزیر وقت جهاد کشاورزی در خصوص ممنوع کردن اعزام ناظران بهداشتی به کشورهای خارجی مبداء صادرات گوشت به ایران، گفت: سازمان دامپزشکی کشور به زودی اقدام به صدور دستورالعملی جدید در این خصوص خواهد کرد تا با توجه به اهمیت حضور و نظارت ناظر بهداشتی قبل و حین کشتار این اتفاق در چارچوب ضوابطی شفاف و کارشناسی و غیر اتوبوسی رخ دهد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور افزود: برای این دستورالعمل بهداشتی که پیوست فرهنگی نیز خواهد داشت، تدابیر لازم جهت قطع هرگونه ارتباط مالی ناظر با کارفرما صورت خواهد گرفت.

وی با حمایت از اتخاذ تدابیر لازم جهت حل مشکلات معیشتی همکاران به ویژه در حوزه مسکن و اشاره به برخی ابتکارعمل‌های موثر در این خصوص در دوران ریاستش در سازمان نظام دامپزشکی کشور، افزود: البته در زمینه مرتبط کردن تحقیقات و حوزه اجرا نیز اقدامات مهمی در دستور کار است که نمونه آغازین آن ایجاد «شورای عالی تحقیقات دامپزشکی» در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به ریاست رئیس سازمان دامپزشکی کشور و دبیری رئیس موسسه سرم سازی رازی بود که نخستین جلسه آن نیز روز گذشته (چهارشنبه 11 خرداد) برگزار شد.


انتشار یافته: ۸۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
یوسفی
|
Germany
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
11
8
بسیار عالی و بموقع
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
عالی هست اما بموقع نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
حرف بسیار است هروقت عملی شد در خدمتیم.مهم اینه که کسی که اعزام را لغو کرد الان مشاور عالی شماست و این مایه تاسفه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
8
30
احسنت، اون مقام موثر پیشین سازمان دامپزشکی، خدا می دونه با چه انگیزه ای با حجتی همراهی کرد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
اون مسئول الان کجاست؟ چرا بازخواست نمیشه؟ چرا هرکسی با رانت و پارتی و کمی شانس و فقط با چاشنی بله قربان گویی میشه مقام مسئول و معیشت این همه آدم رو میبره زیر سؤال....
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
12
4
انشاالا در صورت اجرایی شدن اعزام عدالت رعایت شود و همکاران باسابقه ای که هنوز موفق به اعزام نشدند در اولویت باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
عدالت یعنی استفاده از نیروهای متخصص
ما متخصص بهداشت مواد غذایی کم نداریم
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
در شیوه نامه جدید بخش خصوصی به عنوان مسیول فنی میرن زیاد خوشحال نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
این نظارت جزو وظایف حاکمیتی سازمان دامپزشکی کشور می باشد و اعزام کارشناسان بخش خصوصی به عنوان تخلف بوده و فرقی با عدم اعزام نخواهد داشت.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
3
14
سلام ،
خواستم عرض کنم خیلی‌ها اومدن و چنین ادعایی کردن ، رفع وابستگی از کارفرما، به یک دوره هم نرسید که زیرآبشون خورد. چون ظاهرا قانونگذار دوست داره چنین وابستگی و خواری و ذلالت رو برای دامپزشکها. در هر صورت خدا از باعث و بانی چنین تصمیم گیری نخواهد گذشت چون سالهاست که وضعیت دامپزشکان مثل یک عضوی زائد و سربار و محقر جلوی کارفرما دراومده. بالاخره روز جزائی هست همینطوری ها هم نیست.
دریادل
|
Hong Kong
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
7
15
سلام. زیاد خوشبین نباشید که خبرهای خوبی در راه نیست راجع به این داستان
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
قراره بخ خصوصی بره شما دولتی ها دیگهداعزام ندارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
فقط یک مورد از اعزام بخش خصوصی در کشور در زمینه نظارت و بازرسی نام ببرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
اعزام بخش خصوصی مصداق تخلف بوده و قابلیت پیگرد قانونی دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
چرا خوشبین نباشید؟!

انشااله دکتر آقامیریر تصمیم صحیح در حفظ شان حاکمیتی سازمان خواهند گرفت.

خدا نکنه مثل ماده 2 قانون بهره وری که در زمان حضور ایشان در نظام اتفاق افتاد نباشد که
در قضیه پروانه ها سازمان را تضعیف کرد و بی انضباظی را با محوریت نظام گسترده کرد!!!
ناشناس
|
France
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
30
9
کار خوبی کرد که ممنوعش کرد چون فقط دامپزشکا رو می فرستادن
پاسخ ها
دریادل
| Hong Kong |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
نکنه انتظار داشتی مثل تسری برای همه باشه و دربان اداره هم اعزام بشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
پس انتظار داشتی واکسیناتور بفرستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
باید دکتر را بفرستند دیگه، پس کی رو بفرستند
رها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
عجببب!! به عنوان ناظر بهداشتی باید روحانی ..... بفرستن!!!! ؟
حداقل بعضی وقتا کمی منطقی فکر کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
در اکثر شهرستانها دامپزشکان سایر رده های شاغل در بخش دولتی به عنوان ناظر بهداشتی در کشتارگاه ها فعالیت میکنند و تجربه ی بسیار بالایی در این خصوص دارند. دور از انصاف هست که این افراد به خاطر نداشتن مدرک دکترا از امتیاز اعزام ناظران بهداشتی محروم باشند. ایکاش برای این گروه از همکاران هم تدبیری اندیشیده میشد.
کامیاب قیصربیگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
سلام. در زمان جناب آقای دکتر دستور عزیز و گرامی، یک دستورالعملی ابلاغ شد، مبنی بر حضور یک دکتر دامپزشک دولتی در کشتارگاه‌های دام و طیور بعنوان مسول فنی و بهداشتی کشتارگاه، که متاسفانه تا الان هم اجرایی نشده.
با کمال ادب و احترام برای سایر همکاران پیرا دامپزشک، که زحمات این عزیزان بر کسی پوشیده نیست، اما قضاوت نهایی در خصوص بازرسی گوشت بر عهده دکتر دامپزشک خبره و با تجربه است.
متاسفانه همانطور که بارها نوشتیم و گفتیم، جای دپارتمان بهداشت و بازرسی گوشت در سازمان خالی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
دوستان نه ناراحت شوید نه ذوق زده چون به احتمال زیاد نظارت به بخش خصوصی واگذار خواهد شد و زحمت از روی دوش دولتی های معزز برداشته خواهد شد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
باید از بخش غیر دولتی اعزام بشه با اعزام های طولانی مدت دامپزشکان استانها خالی از نیروهای متخصص و دامپزشک میشه با این کمبود شدید نیرو
دامپزشک کشتارگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
اعزام همکاران بخش دولتی هم فقط یک نمایش مسخره است، اعزام باید بر اساس سابقه کار در کشتارگاه و آزمون کتبی باشه، فردی که تو اداره است و نهایتا بازدیدش از کشتارگاه در حد بازدید دوره ای بوده با چه سابقه و تجربه ای میره کشور دیگه واسه بازدید. این امر حداقل دو سال سابقه کار کشتارگاه و آزمون کتبی نیاز داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
اصل ناظر بهداشتی قطعا همکاران تکنیسین هستن که در حقشان بسیار جفا شده و امیدوارم که اعزام های آینده فقط برای این عزیزان انجام شود.
دامپزشک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
1
9
مگه تو این سیستم شیر تو شیر ما قانون هم داریم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
14
8
لطفا با توجه به اینکه در سالهای اخیر با توجه به سختی های زیاد از دامپزشکان خانم به عنوان ناظر بهداشتی کشتارگاه استفاده شده منع اعزام خانمها به خارج از کشور برداشته شود
پاسخ ها
مذکر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
این و موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
2
10
حداقل مسئولین و مقصرین قبلی بازخواست بشند تکلیف این مدت که ناظر بهداشتی نبوده چی مقصرین نباید مجازات بشوند
دكتر . د. فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
7
13
سيف برزيل (دامپزشك دولتي برزيل) لاشه سل عمومي را حذف نكرد و وارد سردخانه ايران كرد با توپ و تشر مجبورشون كردم لاشه را حذف كنند
پس: اعزام ناظر بهداشتي از اوجب واجبات است
والسلام
پاسخ ها
کامیاب قیصربیگی
| United States of America |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
سلام ،همکار گرامی ،ببخشید البته،اگر از بازرس حساب می بردند این کار نمی کردند،دوما کشتار آن روز را بخاطر این کارشون باید کلا کشتار برای ایران را تعطیل می کردید ،مهر را بر می داشتی و کشتارگاه را ترک می کردی و یک گزارش به سر بازرس می نوشتی و کسب تکلیف می کردی برای ادامه کشتار.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
آقای کامیاب قیصربیگی، یا تا الان ماموریت خارج کشور بخاطر نظارت بهداشتی کشتارگاه تشریف نبردین یا اگرم بردین، ................!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
دروغ دروغ دروغ امکان ندارد سیف برزیل لاشه سل را حذف نکند
کامیاب قیصربیگی
| United States of America |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
سلام.بله سه ماه برزیل بودم،بعد از دوهفته کار در کشتارگاه،مدیر کشتارگاه شبانه رفت سائوپائولو و خواهان جابه جایی بنده شده بود که با واکنش فنی مدیر رفتر حلال روبرو شده بود.
تا روز آخر کشتار با کشتارگاه مشکل داشتم.شرکت بهساز شرکت وارد کننده،اولین بخش از تولید که وارد کشور شده،همه محموله را بخاطر کیفیت گوشت و همچنین بسته بندی عالی،قبل از رسیدن به کشور فروخت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
27
8
از صمیم قلب و بدون نام عرض میکنم ( که خدایی ناکرده چاپلوسی تلقی نگردد) اقتدار و صلابت آقای دکتر آقامیری انگیزه و امید از دست رفته ی دامپزشکان بخش دولتی و خصوصی را احیا کرده و باعث شده نگرانی کمتری نسبت به آینده ی شغلی مان داشته باشیم. الحق و الانصاف ایشان از زمان تصدی سمت ریاست سازمان دامپزشکی به معنای واقعی نقش پدر معنوی خانواده دامپزشکی را به نحو‌احسن ایفا کرده است. برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
دلیل این همه کامنت منفی چیه؟ اگر کاملا منطقی ایشان را با قبلیها مقایسه کنید متوجه محاسن ایشان خواهید شد. به زودی اتفاقات خوب حاصل از انتصاب دکتر آقامیری شامل حال همه خواهد شد. صبور باشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
حتما حتما
ناشناس
|
France
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
2
8
این ابتکار وکار خلاف علم ودانش روز دنیا یعنی نظارت بر فراورده های دامی ودقت در صحت و سلامت جهت مصرف جامعه ی ۸۵ میلیونی ایران فقط وفقط از کم سوادان و کوته نظرانی مثل اقای حجتی بر میامد که انجام دادن !
کارشناس قرنطینه وفراورده های خام دامی
دکتر مصطفی ویسی (ازاستان ایلام )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
1
5
چه همه دندون تیزکردن برن ماموریت!
سیل عظیم انتقادات
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
بخش دولتی جایی نمیره
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
1
8
با سلام و احترام خدمت همکاران عزیز

مافیای واردات گوشت به ایران که عملکردی مشابه عملکرد سازنده برجهای متروپل آبادان داشته است از ابتدای وزارت حجتی در دور دوم با راهنمایی های تخصصی عده ای از داخل سازمان دامپزشکی کشور که خود زمانی شرکت برای به دست گرفتن نظارتهای محصولات خام دامی تاسیس کرده بودند کاری را که در زمان ریاست دکتر دستور عزیز نتوانسته بودند عملی کنند با وامدار نمودن انتخاب دکتر خلج بجای دکتر حزبئی که حکم ریاستش تقریبا امضا هم شده بود به مرحله عمل نزدیک نمودند قدم بعدی حذف خلج بود و زمینه سازی برای ریاست فردی که بتواند ضربه آخر را به قوانین سازمان دامپزشکی بزند با سخنان دهان پرکنی همچون قوانین اتحادیه اروپا و ... رد پای تک تک این آقایان در این پروژه ننگین ثبت شده است و البته این موضوع به خود آنها هم وفا نکرد چون وارد کنندگان وقتی دیدند اصل نظارت را منتفی کردند دیگر حتی نظارت بخش خصوصی را هم که به برخی قولش را داده بودند را نیز قبول نکردند و این شد که اکنون باهم میبینیم یعنی آشغالترین و بی کیفیت ترین گوشتها با گرانترین مبالغ وارد و هزینه آن از جیب بیت المال و مردم پرداخت می‌شود ، این کارتل با برنامه ریزی مدیریت نقاط کلیدی سازمان دامپزشکی ، اداره کل دامپزشکی استان تهران و استان هایی چون آذر غربی ، هرمزگان و بوشهر را به همین دلیل در سیطره خود داشتند و اگر برنامه هایی چون نوزی در صدا و سیما نبود این کارتل همچنان به کار خود ادامه می‌داد و برنامه ریز اصلی آن در تهران حتی دامپزشک هم نبود ولی به کمک دکتر آقامیری این لکه ننگی از استان تهران پاکسازی شد

راستش را بخواهید برج نظارت بهداشتی محصولات خام دامی وارداتی در زمان ریاست قبلی سازمان دامپزشکی به سان متروپل فرو ریخت ولی قربانیان آن هشتاد پنج میلیون نفر بود نه سی و هشت نفر و امیدواریم معمار جدید سازمان دامپزشکی این بنای ضروری برای مردم ایران را بازسازی ایمنی انجام دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
قرنطینه های مرزی همچنان در سیطره همام افراد است و کسی اجازه ورود به آن حوزه ها را ندارد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
10
4
تصمیم بسیار عالی هست و شایسته هست از همکاران بخش غیر دولتی اعزام شوند تا با این همه کمبود نیرو در استانها خللی در امورات محوله ایجاد نشود واقعا استانها با کمبود نیرو مواجه هستند و بهره برداران نیازمند خدمت
پاسخ ها
کامیاب قیصربیگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
سلام.تعارض منافع و همچنین حاکمیتی بودن نظارتها ،جرات واگذاری را به بخش خصوصی به هیچ مافیای نخواهد داد.

نظارت بایستی توسط بخش دولتی به صورت کاملا علمی صورت بگیرد.
بنده توهم توطئه نداشت و ندارم ،ولی بایستی سیاست‌های کلان حوزه سلامت تغییر کند و بجای درمان محور ی به پیشگیری محوری تغییر پیدا کند،ولی تا به امروز به هر دلیلی محقق نشده و با این روند در دولت فعلی هم امیدی به اصلاح نیست.
تا زمانی که سود یک عده ای بر سلامت مردم و امنیت غذایی کشور ارجحیت دارد،همچنان باید بیمارستان ها و درمانگاه های ما شلوغ باشند.

وزارت دامپزشکی و بهداشت مواد غدایی،تنها را ه حل ممکن است
دامپزشک کشتارگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
جناب دکتر قیصر بیگی، اولین قدم اصلاح قانون هست، نیازی نیست نظارت حاکمیتی باشه، بخش خصوصی هم توانش رو داره، اتفاقا بالاترین فسادها تو همین بخش دولتی رخ میده، اعزام دامپزشکان دولتی بدون سابقه کار حداقل دو ساله در کشتارگاه یک کار بیهوده است، چند سال پیش هم افرادی که میرفتن برزیل فقط به اون دریافتی چشمگیر مالی فکر می‌کردند، سابقه کار کشتارگاه و آزمون کتبی سالانه باید لحاظ یشه، افرادی که اعزام میشن عملکردشون بررسی بشه، همین الان هم ریشه مشکلات فساد تو بخش دولتی است. چطور من مسئول فنی حقوق طبق تعرفه نمیگیرم، قرارداد هم امضا نکردم ولی همین بخش دولتی حاضر نیست جلوی کشتارگاه وایسته، من میدونم چرا. چون مدیر کشتارگاه با فرماندار آشناست، با ریس جهاد اشناست.
کامیاب قیصربیگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
سلام. همکاران محترم کاملا با حضرتعالی موافقم،چرا قوانین اصلاح نمی شوند؟چرا کار به کاردان سپرده نمی شود؟چرا هیچ سرجایش نیست ؟چرا یک موضوع هزاران با مطرح می شود و هیچ اتفاقی در آن زمینه نمی افتد؟چرا و هزاران چرای دیگر .
چون اصلا قرار نیست چیری اصلاح شود.
از نظر بنده بارها گفتم،بخشی خصوصی و دولتی نداریم،همه یک خانواده هستیم.
وقتی می گوییم نظارت بر عهده بخش دولتی است ،برای اینکه مشخص شود این وظیفه بر عهده کدام عضو این خانواده است.
قطعا در بخش خصوصی افراد توانمند زیادی وجود دارد که در زمینه بازرسی گوشت خودشان رفرنس هستند.

مافیا در تارو پود وزارت جهاد کشاورزی تنیده شده و چقدر راحت بازرسین بهداشتی را حذف کردند و تازه ما مخالفان این موضوع به بیسوادی متهم شدیم.

وزارت درمان حامی اصلی مافیاست،ای کاش و هزاران ای کاش فقط مسولین وزارت درمان به این سوال پاسخ دهند،چرا میزان سرطان‌ها و آلرژی در کشور ما ،روز به روز در حال افزایش است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
دوست عزیز مسئول فنی اولا نظارت بر گوشت وترداتی به هیچ عنوان بازرسی گوشت نیست که خود سیف برزیل به نحو احسن انجام میده بلکه نظارت بر پروسه واردات است و کاملا حاکمیتی است ثانیا نظام دامپزشکی را منحل کنید بعد حق و حقوقتون رو از سازمان دامپزشکی طلب کنید نظام چه کاره است کار اصلیش اینه که حق شما رو بگیره فقط صدور پروانه نشد کار که
مهندس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
2
8
الان بد ترین گوشت که خوراک پت میشه کیلویی 7 دلار از برزیل ارسال میشه چه برسه به مصرف انسانی که با نرخ ارز آزاد میشه کیلویی 210 هزار تومن، جای واردات گوشت بهتره از تولید داخلی حمایت گردد و دامپزشکان جای اینکه به فکر درامد ماموریت خارجی باشند به فکر توانمند سازی دامداران و حمایت از تولید داخل باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
این ۷ دلار را از کجا کشف کردید؟
کمتر از ۳ دلار هست
مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
از همون جایی که شما کشف کردین.
اگر سه دلار بود خودم 100 تن وارد میکردم هر سه ماه.
به زبان پرتغالی سرچ کنید تو گوگل قیمت گوشت صادراتی درجه 3 برزیل!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
1
6
سلام
انشاالله با حضور و دستور جنابعالی در همین ماه ،ماده۱۸و ۱۹ اجرایی گردد.
خدا قوت برادر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
2
6
این کار مربوط به ارگان ناظر دولتی هست و مطمینا از بخش دولتی خواهند بود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
خیال باطل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
با این کمبود نیرو در سیستم دولتی بخش خصوصی مناسبتر هست دولتیها هم‌ حقوق میگیرن هم‌ تسری هم‌ ماموریت کاراشون هم اینجا میمونه بیچاره دامداران
دكتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
3
1
بابا ديگه زياد شورش نكنيد.بايستي سازمان دامپزشكي كشور يك گزارشي بده كه آيا در اين چند سالي كه دامپزشكان رو براي نظارت به خارج اعزام نكرده و نظارت ها داخل كشور اعمال بر واردات متمركز شده، چه مقدار گوشت آلوده وارد و در كشور توزيع و بفروش رسيده است. فقط كه قرار نيست به فكر تفرج دامپزشكان در برزيل و كسب چند صد ميليون تومان حق ماموريت و آخر هفته (ويك اند) باشند. بايد اين موضوع مورد آناليز هزينه و منفعت براي مملكت قرار بگيرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
اخوی مثل اینکه تازه از اتوبوس پیاده شدی آنالیز هزینه و منفعت شده و همه میدونن چه خبره راستی یکبار هم شما آنالیز کرده بودی و قرار بود دامپزشک ایرانی نره برای نظارت و گوشت ارزون بشه چی شد پس ؟ چرا ارزون نشد آقای آنالیزور ، نظارت‌های بهداشتی اونم تو حوزه محصولات خام دامی اسمش هزینه نیست اسمش صیانته

خوب شد گفتی آنالیز یکی بیاد آنالیز کنه ببینیم چربی هایی که باید قطعات گوشت میچپونن که از بیرون دیده نشه اسمش چیه ؟ بگم حاجی .....
ضمنا تو که آنقدر دوست داری دکتر بشی چرا نمیری درس بخونی دکتر قلابی.....‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
مطمئن هستم که وارد کننده گوشت هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
شما بفرما عضو کدوم شرکت وارد کننده هستی؟!

اسم دکتر را هم نزار رو خوردت!
ناشناس
| Germany |
۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
بابادوره دوره مستنداته خوب . این بنده خدام که بد نگفته . اقایان میفرمایند نظارت قطع شده فلان شده و فلان خواهد شد. کو آمار موثق شماها که میگید نظارت قطع شده فاجعه بهداشتی پیش اومده ؟ چه تعاملی با وزارت بهداشت داشتید واسه کاره آماری؟ اخه شما مردم رو چی فرض کردین که تا یکی مخالفت میکنه چهارتا برچسب که لایق خانواده خودتونه بهش میچسبونید؟ نخیر اقایوون درس خوندین بنده هم خوندم و توی این فیلد حق اظهار نظر دارم چون شغلم دقیقا مرتبط با مسایل بهداشتیه به امثال شماهام پشیزی اهمیت نمیدم که خودتونو علامه دهر بدونید یا نه ! تا زمانی که عرضه موثق صحبت کردن نداشته باشید حرف هاتون به درد همونجا میخوره که ازش تشریف آوردین. کلا کارتون شده مثل بچه ها متهم کردن عالم و ادم و هر کسی که مخالف این دوزار حق ماموریتتونه! چربی لای گوشت و بیماری و قیمت رو مثال میزنید منم سوال میپرسم ازتون که این چند سال که نرفتید بیرون واسه نظارت طبق کدوم امار موثق قابل انتشار فاجعه در بهداشت و درجه بندی گوشت اتفاق افتاده ؟ اخه قیمت گوشت و مرغ رو توی ایران بهتون میسپارن صد جا هوار میزنید که این کارها به دامپزشکی چه مربوطه حالا میخواین برید بیرون روی قیمت نظارت کنید؟؟ بابا قشنگ بگید پول نداریم خودتونو خلاص کنید مسخره در اوردید یا مردم رو مثل خودتون فرض کردید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
3
5
من خودم در حال حاضر کادر اداره بهداشت نیستم و در کشتارگاه کار نمی کنم ولی عقیده دارم با توجه به حساسیت نظارت بر گوشتهای وارداتی اعزامها از بازرسین کشتارگاهها باشد چون شخصا مشاهده کرده ام که در مواردی برخی از بازرسین اعزامی از بدیهی ترین اصول بازرسی گوشت هم اطلاعی نداشتند.
پاسخ ها
کامیاب قیصربیگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
سلام.با کمال احترام به همه همکاران سازمان دامپزشکی،
اما یاد ندارم و یا بنده اطلاع ندارم،کسی که سالها در کشتارگاه مستقر بوده و کارد بدست در کشتارگاه لاشه معاینه کرده باشد ،در سازمان حضور و پستی گرفته باشد در این زمینه ،وجود نداشته و ندارد.

اگر دوستان کسی را می شناسند ،لطفا معرفی بفرمایید ،تا ما اگر در زمینه بازرسی گوشت سوالی داشتیم از این اساتید بپرسیم.
کارشناسی که خود سالها در کشتارگاه کار کرده باشد ،نه کسانی که فقط بصورت تئوری کتب بازرسی گوشت را مطالعه کرده باشند.
یکی از مشکلات حوزه بهداشت و بازرسی گوشت در کشور همین نکته است.
دامپزشک از فارس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
سلام خدمت دکتر قیصر بیگی در خصوص معرفی فردی که در کشتارگاه فعالیت داشته ودر حال حاضر سمت سازمانی دارد می توان از اقای دکتر حمید رضا ناظمی مدیر کل دامپزشکی استان فارس نام برد که در خصوص بازرسی گوشت وکلا کشتارگاه اطلاعات جامع ومفیدی دارند وشایسته است کل کشور ودامپزشکان از تجربیات ایشان استفاده بهینه ولازم را ببرند . در استان فارس ایشان به عنوان مرجع بازرسی مطرح می باشند العاقبه للمتقین
کامیاب قیصربیگی
| United States of America |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
سلام.سپاس از شما معرفی کردید،لطفا بفرمایید ایشان چند سال سابقه فعالیت در کشتارگاه را بعنوان کسی که لاشه را معاینه می کردند ، دارند؟البته اگر ناراحت نمی شوید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
دکتر ناظمی............اچار فرانسه بهداشت وبازرسی گوشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
1
4
نظارت‌های بهداشتي دامپزشکی یکی از وظایف حاکمیتی سازمان دامپزشکی کشور است و واگذاری آن به بخش خصوصی جرم و خلاف قانون است و رئیس قبلی سازمان دامپزشکی کشور متخلف محسوب‌ می‌شود و زمینه را برای ورود گوشت فاقد کیفیت و بر هم زدن امنیت غذایی کشور فراهم می‌کند که باید توسط مراجع نظارتی مورد رسيدگي قرار گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
لطفا به توانایی علمی و اخلاقی بخش خصوصی توهین‌نفر مایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
0
3
همکاران عزیز دقت بفرمایند که عده‌ای از گماشتگان وارد کننده گوشت با مطرح نمودن موضوعاتی چون دولتی و خصوصی و اینکه چرا واردات از همین تولید داخل تامین کنید در پی ایجاد اختلاف به منظور گل آلود کردن آب هستند تا ماهی خود را از آب بگیرند به نظر می‌رسد این تشریک مساعی همکاران و در راس آن ریاست محترم سازمان بسیار برای آنها ثقیل آمده است ادامه این روند کمر این دزدان بهداشت و سلامت مردم ایران را خواهد شکست

#متروپل بهداشت دامپزشکی
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
2
8
به نظر بهترین روش جهت انتخاب عادلانه افراد و به دور از هر گونه گزینش سلیقه ای، برگزاری آزمون تئوري و عملی به صورت همزمان و توسط دستگاه غیر ذینفع در بازه زمانی دو یا سه سال یکبار به مانند آنچه در آزمون استخدامی سازمان سنجش اتفاق می‌افتد و همچنین ارائه مدرک زبان معتبر میباشد،بدین شکل در واقع افراد دارای صلاحیت انتخاب خواهند شد و داشتن روابط و ادعای صرف داشتن صلاحیت علمی ملاک گزینش نخواهد بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
1
3
مصائب دامپزشکی کشور و خیانت هایی که به نظام سلامت کشور شد، صفحات تاریخ این علم و آن سازمان را به کثافت کشید، همین که در دکتر آقا میری و تفکراتش ،وطن فروشی و خیانت جایی نداره ،خودش جای شکر امیدواری داره!
ناشناس
|
Singapore
|
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
1
3
تا وقتی سانسور در حد یک خبرگزاری در جه سه ماند حکیممهر باشد، باید فاتحه حق و حقیقت را بخوانیم.
صحبت ها ناسزا شایسه سانسوره اما حرف درست را منتشر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
خوب اگه درجه سه هست برو سراغ درجه یک ها اینجوری کمتر حرص میخوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
چرا شما این خبرگزاری درجه سه و سانسورکننده را دنبال میکنی؟
چرا داخل سایت این خبرگزاری درجه سه کامنت میگذارید؟
اگر از نظر شما این خبرگزاری انقدر داغونه چرا انقدر اخبارهاش براتون مهمه و حرص میخورید؟
ناشناس
| Singapore |
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
چون امثال شما را میخواهم ببینیم و جهل شما اینه عبرت ایندگان کنیم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
4
1
دکتر کامیاب قیصربیگی کیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
والا برا منم خیلی وقته سواله.
کلا توی تمااااام بحث ها هست.
توی همممه موارد متخصصه.
توی همممه زمینه ها سخنوری میکنه .
راهکار هم که قربونش برم مثل نقل و نبات میپاشه اینور اونور.
اعتماد به نفس هم که در حد بنز .........
یه دو بار باهاش هم کلام شدم ببینم چجور ادمیه دیدم کلا ......... و منطق و علم و این چیزا براش شایعست. نهایتا به این نتیجه رسیدم تنهاست! میاد اینجا که دیده و شنیده بشه ....................
کامیاب قیصربیگی
| United States of America |
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
سلام.فقط متاسفم برای حکیم نا مهربان.برای بار هزارم،وقتی موضوعی شخصی شد،حداقل طرف مقابل هم جسارت داشته باشد با هویت بنویسد.فقط برای اطلاع اقای ناشناس.
۱۸ سال سابقه کار کلینیکی در دام بزرگ دارم.۸ سال سابقه بازرسی گوشت در کشتارگاه دارم ،سالها تست سل و مشمشه و بررسی بیماریها را برعهده داشتم و............

هر جا مطلبی نوشتم با افتخار با هویت نوشتم و جسارت پذیرفتن عواقبش را هم دارم.
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
واقعا جای تعجب داره که حکیم مهر حداقل جمله اخر رو حذف نکرده !!!
اظهار نظر شخصی در مورد شخصیت افراد تو سایت علمی جایگاهی نداره و مسلما مخاطب باید عاقل باشه و ندیده بگیره
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
4
0
انشاله به شرکتهای ممیزی واگذار بشه تا بتونه اشتغال زایی ایجاد گنه واسه فارغ التحصیلان دامپزشک
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
0
1
با سلام
روزی به پیشرفت خواهیم رسید و ارزش خون شهدا را پاس خواهیم داشت که به جای ارتباط از شایسته سالاری و توان افراد استفاده ببریم و چقدر نا پسندیده است که کسی سمتی بگیرد و یکدفعه تخریب و در همان مجموعه پست پایینی بگیرد و تخریب شود که نشانه دو چیز می باشد که یا لیاقت و شایستگی آن سمت را نداشته و یا الان آن ارتباط لازم را ندارد و هر دو موردپسندیده نیست.
در سازمان چرا نباید از افرادی که تخصص گرفته اند در زمینه تخصصی شان استفاده شود و خروجی اش برای کشور باشد .............
پیشنهاد می شود بانک اطلاعات تخصصی افراد گرفته شود و مرکزی در سازمان این کار را پیگیری نماید و البته در انتخاب اعضا این مرکز دقت و حساسیت لازم نیز لحاظ گردد تا اهداف آن محقق گردد.
در کل قشر دامپزشکی نسبت به سایر ارگانها افرادی زحمتکش و با حداقل ها امرار معاش می کنند که عنایت متولیان امر در پیگیری هرچه بیشتر رفاه و معیشت همکاران را می طلبد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۰۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
در سازماتی که اجازه ادامه تحصیل نمیدن باید دید اول چگونه افراد خاصی تخصص گرفتن ،و اصلا لیالقت تخصص رو داشتن یا نه بعد به فکر بانک افراد متخصص بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
شیطون سهمیه کجایی؟
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
1
2
باسلام خدمت همکاران محترم.جهت برقراری عدالت بهترین گزینه برگزاری آزمون مرتبط با دانش کاربردی مورد نیاز در حوزه اعزام از تمام همکاران بخش خصوصی ودولتی می باشد تا بدینوسیله شاهد کار بهتر مسئول بهداشتی وبسته شدن درب رانت و حرف وبی عدالتی باشیم.
Mh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
1
1
سلام
اینکه باید دامپزشک برای نظارت بره که شکی نیست حالا چه دولتی چه خصوصی هرچند همکاران دامپزشک مسئول فنی بهداشتی باتجربه و با بیش‌از 20 سال سابقه هستند که متاسفانه هيچگاه بهشون نگاه هم نشده و این سفرها بیشتر به افراد نزدیک به کانون‌های تصمیم گیری میرسه
برای منفک کردن رابطه مالی مسئولین فنی بهداشتی و کارفرما هم بیش‌از یک دهه هست که این حرفا زده میشه ولی کارفرماها اینقدر قدرت دارند که یا اون مسئول رو تطمیع کنند و یا برکنارش کنن
دامپزشک مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
0
2
اون اچار فرانسه ای که یکی از دوستان جهت پیگیری وپاسخگویی دیگر همکاران جهت بازرسی گوشت نام بردند ابتدا به ساکن در تشخیص نر وماده بودن حیوانات کشتارشده مشکل دارند بعد از ان فقط وفقط در تایید صاحبان کشتارگاه ها البته هیچ کاری بی مزد نیست تبحر خاصی دارند ازموده را ازمودن خطاست ولی حضور ایشان در این سمت مایه دلگرمی وفان همکاران است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
بین چه حسادتی از سر و ریخت این طفلی میباره . شماهارو کجا میفروشن دوتا بخریم بزاریم جلومون بخندیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
سوابق ایشان را در مورد خیانت هایی که به بهداشت ومقوله بازرسی گوشت کردند در پشتیبانی امور دام وهمکاران ایشان در پشتیبانی امور دام پیگیری نمایید حسادت برای کسی باید داشت که منشا خدمتی باشد نه مدخل خیانت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
0
0
سلام.اگر قرار بوده که ناظرین بهداشتی کشتارگاه ها و شرکت های فرآورده های گوشتی و .... فقط دامپزشک ها باشند،چرا رشته ای به نام بهداشت و بازرسی گوشت از سال ۸۸ در کشور دانشجو می گیره؟
نظر شما
ادامه