کد خبر: ۷۰۶۸۱
تعداد نظرات: ۸ نظر

حکیم مهر: طی مراسمی را که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علی کاووسی» به عنوان مدیر کل جدید دامپزشکی گلستان معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر، «دکتر محمد حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور، در این آیین که در سالن اجلاس اداره کل دامپزشکی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: خوشا به حال کسانی که در طول مسئولیت خود همیشه بانی خیر هستند و دوران خدمت را فرصتی برای ارائه خدمات شبانه روزی جهت ثواب آخرت می دانند.

حسینی، با بیان اینکه استان گلستان نیز در حوزه تولید گوشت مرغ و تخم مرغ دارای رتبه کشوری می باشد، خاطر نشان کرد: فراموش نکرده ایم که در برخی از استان های کشور در سال ۱۴۰۰، عرضه مرغ به هموطنان با ارائه کارت ملی صورت می گرفت و این موضوع در سال ۱۴۰۱ نیز لغو و به بهترین شکل ممکن و بدون کوچکترین مشکلی عرضه گردید که نتیجه زحمات و تلاش های همگانی بود.

وی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی برای مردم نیز خوب نیست و برای اینکه دولت بتوانند خدمت رسانی خوب را داشته باشد، باید از همه توان بهره مند شود، افزود: مردم همیشه هم از جان و هم از مال خود هزینه کرده اند و اگر برنامه ریزی ارائه خدمت، صحیح باشد و برخورد مناسب صورت پذیرد به طور یقین رضایتمندی عمومی بالا می رود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور، در بخش دیگر سخنان خود با تأکید بر اینکه مردم مستحق این نیستند که منتظر جواب «نه» بمانند و اگر هم چنین باشد باید در نهایت خوشرویی و حفظ کرامت انسانی محقق شود، تصریح کرد: اگر حداقل ها را هم در شرایط فعلی برای مردم مهیا کنیم، باز هم به نتیجه مثبت می رسیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود، اجرای برنامه حذف ارز ترجیحی از اردیبهشت ماه سالجاری را یک کار بزرگ توسط دولت آقای رئیسی دانست و یادآور شد: بخش اعظم این مسئولیت بر عهده وزارت جهاد کشاورزی و سازمان های زیرمجموعه می باشد که باید بدون نقص آن را اجرایی کند.

این مقام مسئول، همکاران فعال در سازمان دامپزشکی را کارکنانی مظلوم برشمرد و خاطرنشان کرد: آنها در شرایط بسیار دشواری کار می کنند که با جرأت می‌توانم بگوئیم «آنها سربازان گمنام حوزه سلامت برای تأمین مایحتاج مردم هستند.»

محمد حسینی، با بیان اینکه توجه به بخش داخلی هم از الزامات می باشد، در خصوص آخرین وضعیت استان گلستان در حوزه دامپروری، گفت: این استان در حوزه «اسب» یکی از پایگاه های کشوری می باشد که عملیات احداث یک آزمایشگاه کشوری در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم که با تخصیص اعتبارات لازم و تسریع در عملیات احداث، شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم تا دیگر نمونه ها به سایر استان ها و یا پایتخت منتقل نشود.

معاون دامپزشکی افزود: کاهش زمان صدور مجوز‌های دامپزشکی از اولویت‌های سازمان دامپزشکی کشور است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی کشور امروز در گرگان گفت: این طرح در مرحله نهایی شدن است و بر اساس آن مدت زمان صدور ۳۵ مجوز بهداشتی که دامپزشکی کشور صادر می‌کند کاهش می‌یابد.

محمد حسینی افزود: دامپزشکی کشور جزو دستگاه‌هایی است که به مرکز ملی مجوز متصل شده است.

وی اصلاح رویه و شرایط بهتر برای سرمایه گذاری دربخش دامپزشکی در کشور را دیگر اولویت سازمان دامپزشکی کشور بیان کرد.

حسینی افزود: شیوع بیماری تب کریمه کنگو یکی از دغدغه‌های سازمان دامپزشکی است و تلاش می‌کنیم با افزایش نظارت‌های بهداشتی و جلوگیری از کشتار غیر مجازو تجهیز کشتارگاه‌های مجاز از میزان این بیماری در کشور کم کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین در دامپزشکی نیز با برنامه ریزی توسط گروه های جهادی در سطح استان برگزار می‌شود که خدمت رسانی به روستاهای دوردست از مهمترین اهداف است و در دستور کار قرار دارد و در همین زمینه برنامه هایی را در آینده نزدیک در استان فارس برگزار خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از زحمات دکتر غلامرضا محرابی مدیرکل پیشین دامپزشکی استان گلستان تکریم به عمل آمد و دکتر علی کاووسی به عنوان مدیر کل جدید دامپزشکی این استان معرفی شد.

منبع: ایسنا و صدا و سیما


انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
دکتر xy
|
Belgium
|
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
1
11
غیر مرتبط با این خبر

حکیم مهر عزیز بجای اینکه اینهمه اخبار در رابطه با سگهای بی سرپرست را تیتر کنید لطفا از وضعیت معیشت بخش دولتی و حق و حقوق مسئولین فنی گزارش تهیه کنید. اهمیت مشکلات صنف دامپزشکی خیلی بیشتر از این اخبار هستش. ما مطالباتی داریم که تنها راه ارتباط ما و مسئولان این سایت هستش. بعد از گذشت چندین ماه از روی کار آمدن ریاست جدید سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی چه راهکاری رو برای حل این مشکلات دنبال میکند. مسئولان باید برای رفع این مشکلات زمان تعیین کنند.

مشکل اساسی وضعیت معیشت کارکنان دولتی و قرارداد مسئولین فنی و بخش خصوصی هستش نه سگ های بی سرپرست.
همکار دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
0
9
معاون توسعه سازمان هم هر استانی می‌روند از سختی کار صحبت می کنند همه می دونیم دامپزشکی شرایط کاریش دشواره و سختی کار باید بهم تعلق بگیره لطفا عمل کنید بعد انجام کار بیایید اعلام کنید فشار اقتصادی نابودمون کرده لطفا به استان های دیگه هم توجه کنید مدیرکل و معاونین و حراست قبل از همه چی اخلاق حرفه ای رو داشته باشند به همکاران به خاطر منافعشان توهین نکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
0
4
باور کنید یه طوری از مظلومیت ما میگی که دل خودمم برای خودم میسوزه کاهش حتی یه ذره این ترحم به درد ما بخورد وگره گشا باشد ولی افسوس شما این کاره نیستید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
0
8
صحبت از سختی کار می کنید بعد تسری را کم می کنید. انصاف کجاست.
همکار بخش دولتی
|
Italy
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
0
7
جناب آقای حسینی با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه. کارکنان سازمان دامپزشکی دنبال عمل هستند نه فقط حرف!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
0
4
این که دامپزشکی مظلومه!...سرباز گمنامه! و ... که نون و آب نمی شه! ما کسانی را داریم که برای ما دلسوزی کنند، لطفا شما که مسئول هستید کاری عملی برای بهبود معیشت بکنید!! وگرنه ............ مشکلی از ما حل نمی شود، و تمام!!
همکار
|
United States of America
|
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
4
تو استان ما که مدیرکل جدید نه تنها وضعیت استان و انگیزه کارکنان رو بهتر نکرد بلکه بدتر هم کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
1
دم آقای دکتر گرم که مصوبه عدم احتساب بیش از یک مدرک تحصیلی را ابلاغ کردند!!

انشااله به طور دقیق بر اجرای آن نظارت کنند!
نظر شما
ادامه