کد خبر: ۷۱۴۰۷

حکیم مهر: پلیس استرالیا اعلام کرد یک کانگوروی وحشی مظنون به کشتن یک مرد ۷۷ ساله است که از او به عنوان حیوان خانگی نگهداری می کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبر فوری، یکی از بستگان مرد 77 ساله را با جراحات جدی در ملک خود روز یکشنبه در نیمه روستایی ردموند، 400 کیلومتری (250 مایلی) جنوب شرقی پرت مرکز ایالت استرالیای غربی پیدا کرد.

به گفته پلیس، گمان می‌رود که او اوایل روز توسط یک کانگورو مورد حمله قرار گرفته بود که پلیس به دلیل اینکه مانع رسیدن امدادگران به مرد مجروح می‌شد، به ضرب گلوله کشته شد.

در بیانیه آمده است: کانگورو تهدیدی مداوم برای امدادگران اورژانس بود.

مرد در صحنه جان باخت. پلیس در حال تهیه گزارشی برای پزشکی قانونی است که علت رسمی مرگ را ثبت خواهد کرد.

پلیس معتقد است که قربانی از کانگورو وحشی به عنوان حیوان خانگی نگهداری می کرده است. محدودیت های قانونی برای نگهداری جانوران بومی استرالیا به عنوان حیوانات خانگی وجود دارد.

کانگوروهای خاکستری غربی در جنوب غربی استرالیا رایج هستند. آنها می توانند تا 54 کیلوگرم (119 پوند) وزن و 1.3 متر (4 فوت و 3 اینچ) قد داشته باشند.

نرها می توانند تهاجمی باشند و با همان تکنیک هایی که با یکدیگر استفاده می کنند با مردم مبارزه کنند. آنها از اندام فوقانی کوتاه خود برای دست و پنجه نرم کردن با حریف خود استفاده می کنند، از دم عضلانی خود برای اندازه گیری وزن بدن خود استفاده می کنند، سپس با هر دو پای عقبی قدرتمند پنجه ای خود به بیرون حمله می کنند.

در سال 1936، ویلیام کرویکشنک، 38 ساله، ماه ها پس از اینکه مورد حمله یک کانگورو قرار گرفت، در بیمارستانی در هیلستون در ایالت نیو ساوت ولز در سواحل شرقی استرالیا درگذشت.

روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد در آن زمان گزارش داد که کریکشانک در هنگام تلاش برای نجات دو سگ خود از یک کانگورو بزرگ، صدمات زیادی به سر از جمله شکستگی فک متحمل شد.

 

نظر شما
ادامه