کد خبر: ۷۱۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز از اخذ مجوز تاسیس 3 قطب جدید علمی خبر داد و گفت:وزارت علوم با راه‌اندازی قطب‌های جدید مدیریت دانش، آموزش مداوم و گاومیش در این دانشگاه موافقت کرد.
علیرضا زراسوندی با اشاره به راه اندازی سه قطب علمی در دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: با تلاش گروه‌های آموزشی از سال گذشته، مدارک لازم برای اخذ مجوز قطب‌های جدید تهیه و به وزارت علوم ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه امسال امتیاز تاسیس بیش از 100 قطب علمی در کشور واگذار شده است، اضافه کرد: تاکنون تنها قطب علمی آبیاری و زهکشی در دانشگاه شهید چمران فعال بود که امسال وزارت علوم با راه‌اندازی قطب‌های جدید مدیریت دانش، آموزش مداوم و گاومیش نیز موافقت کرد.
به گفته معاون دانشگاه شهید چمران اهواز، قطب مدیریت دانش در واقع نخستین قطب علمی در رشته کتابداری و اطلاع رسانی در سطح کشور به شمار می‌رود، قطب آموزش مداوم مربوط به دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و قطب گاومیش مربوط به دانشکده دامپزشکی می شود.
زراسوندی با اشاره به فعال بودن قطب علمی آبیاری و زهکشی در دانشکده مهندسی علوم آب به عنوان تنها قطب علمی در این رشته در سطح کشور، تاکید کرد: با راه‌اندازی و تاسیس قطب‌های جدید، زمینه انجام تحقیقات علمی در دانشکده‌های مختلف بیش از پیش فراهم شود.
وی از قطب‌های علمی به عنوان ملاک‌های تعیین کننده در ارزشیابی دانشگاه‌ها نام برد و گفت: تصویب این قطب‌ها گام بلندی در ارتقای رتبه دانشگاه در سطح ملی و منطقه‌ ای است.

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
0
0
شما اول گاو میشش رو پیدا کن، قطب پیش کش !!
گاوها را هم دارند به خاطر زیانده بودن می فروشند و می آیند شهر دست فروشی، گاومیش کیلویی چند؟؟!! البته تحقیقاتش به دو درد می خورد: 1- توی کتابخانه ها خاک می خورد . 2- عده ای از عزیزان ارتقا می گیرند.
یه اهوازی
|
-
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۰
0
0
توی خوزستان گاومیش هست
تهران رو نمی دونم!!
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
0
0
اقاي دكتر ايراد از كي مي گيريد شما كه جزء فضلاي شهريد بايد راهكار بدهيد براي زيانده نبودن و به صرفه شدن
هر جند خود من سر رشته اي از دامداري و دامپزشكي ندارم ولي دست اندر دست هم دهيم تا ميهن خود را كنيم آباد
نظر شما
ادامه