کد خبر: ۷۲۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - در صورت افزایش صادرات غیر نفتی ایران در زمینه دام و محصولات دامی، کشور گرجستان می تواند یکی از واردکنندگان این فرآورده ها از ایران باشد.

 

راست : مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی

 

مدیرکل دامپزشکی این استان که جهت بازدید از نمایشگاه کشاورزی تفلیس به گرجستان سفر کرده بود در دیدار با سفیر ایران در گرجستان با تاکید بر تلاش در جهت افزایش صادرات غیر نفتی گفت: ایران با دارا بودن سرمایه دامی عظیم خود که رتبه دوم سرمایه گذاری کشور بعد از صنعت نفت را به خود اختصاص داده است، در صورت بهره گیری از علم روز دنیا قادر خواهد بود تا با صادرات دام و فرآورده های خام دامی گام بلندی در جهت تحقق جهاد اقتصادی بردارد.
دکتر بهراد زندیه تسهیل روند صادرات فرآورده های خام دامی از طریق استان آذربایحان شرقی را از الویتهای اصلی اداره کل دامپزشکی این استان برشمرد و خاطر نشان کرد: این اداره کل آمادگی اعزام نیروی فنی و تخصصی به کشور گرجستان را دارد.
سفیر ایران در گرجستان نیز از گسترش روابط بین دو کشور خبر داد و افزود: در صورت افزایش صادرات غیر نفتی ایران در زمینه دام و محصولات دامی، کشور گرجستان می تواند یکی از واردکنندگان این فرآورده ها از ایران باشد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
كارشناس امور بين الملل
|
-
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۰
0
0
مدير كل محترم با مصوبه نهاد و حكم وزير و رييس سازمان رفته اند يا بدون مصوبه ؟ البته وقتي كه .............؟ .................. با چه هدفي رفته اند ؟
دامپزشک دلسوز
|
-
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
0
0
آخه برادر گرامی دامپزشکی چه ربطی به این کارا داره؟ من نمیدونم ایشان مسئول روابط بین الملل و یا وزارت بازرگانی یا جهاد کشاورزی اند و یا از مدیران وزارت امور خارجه...........با یکی از مقامات ارمنی/گرجی/آذربایجانی و ... ملاقات می کنند و ...............................
دکترمرتضوی ازتبریز
|
-
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
0
0
همکار دلسوز محترم ایشان از من و شما به دامپزشکی دلسوز تر هستند .ضمنا در ملاقات های رسمی و دیپلماتیک یک مسوول قبل از هر دیداری هماهنگی های لازم را با مقامات بالاتر انجام می دهند شما نگران نباشد .
نظر شما
ادامه