کد خبر: ۷۳۱۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با استاندار بوشهر از عزم راسخ این سازمان جهت ریشه کنی 6 بیماری پرمخاطره و تهدیدکننده سرمایه های دامداران کشور خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر سیدمحمد آقامیری» معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس این سازمان در دیدار با «دکتر احمد محمدی‌زاده» استاندار بوشهر گفت: سازمان دامپزشکی کشور پیرو ابراز تمایل ریاست جمهوری مبنی بر احیای جهاد در بخش کشاورزی، به طور خودجوش و به محض استقرار کادر جدید مدیریتی در سازمان دامپزشکی کشور با عنوان جهاد دامپزشکی آغاز به فعالیتهای خدمات رسانی به روستاییان و عشایر کرده است.

وی با بیان اینکه طرح واکسیناسیون رایگان دام عشایر با دستور رئیس‌جمهوری و مشارکت وزارت جهاد کشاورزی و بسیج تاکنون در ۲۲ استان اجرایی شده است، افزود: با اجرای این طرح جهادی از ابتدای طرح تاکنون 7 میلیون راس دام واکسینه شده‌ و به این صورت ۳۸ درصد سهم واکسیناسیون دام‌های کشور افزایش یافته است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح، ۱۲۰ هزار راس دام عشایری در استان بوشهر با همت گروه‌های جهادی واکسینه می‌شوند تصریح کرد: علاوه بر سمپاشی اماکن دامی، تشخیص، درمان و سایر خدمات دیگر به صورت رایگان به دامداران و عشایر ارائه می‌شود.

وی افزود: سیاستی که سازمان دامپزشکی کشور دراین راستا به کار گرفته، مقابله و مبارزه با ۶ بیماری آبله، تب برفکی، شاربن، هاری، PPR و لمپی‌اسکین است که با اجرای این طرح می‌توان از تهدید سرمایه‌های دامی کشور محافظت کرد.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
France
|
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
5
کدوم‌ مشارکت. همکاران دامپزشکی مثل سالهای گذشته دارن خدمات رسانی میکنن، هیچ‌درصدی اضافه نشده میتونید امار میدانی امسال با سال قبل رو مقایسه‌کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
7
بابا بس کنید دیگه من ۲۰ سال مرکز واکسیناسیون داشتم همین طرح ها اجرا می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
0
6
چرا اسمش را بزرگ می کنید؟ یعنی رییس جمهور چکار کرده؟
اعتبار داده؟
مگر رییس جمهور میاد برای کارهای سازمان دستور دهد؟

متن دستورش را منتشر کنید
مجید
|
Germany
|
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
0
3
بسیج این وسط چکاره است مگر واکسیناسیون کار تکنسین ها نیست
نظر شما
ادامه