کد خبر: ۷۵۰۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد گفت: خط تولید یک شرکت محصولات دریایی در نظرآباد به دلیل نگهداری اقلام تاریخ مصرف گذشته پلمب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «سامان قاضی‌زاده» با اعلام خبر صدور دستور قضائی برای پلمب و تعطیلی خط تولید یک شرکت محصولات دریایی در شهرستان نظرآباد گفت: در پی بازدید کارشناسان دامپزشکی شهرستان با همراهی پلیس آگاهی نظرآباد، مشخص شد که یکی از شرکت‌های تولید محصولات دریایی، مقادیر زیادی ماهی منجمد و محصولات دریایی با شرایط کاملاً غیر بهداشتی با وضعیت تاریخ انقضا گذشته در سردخانه خود نگهداری می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام این گزارش به دادستانی، دستورات مقتضی برای معدوم سازی مواد غذایی دریایی تاریخ مصرف گذشته، انجام آزمایش از خمیر مرغی منجمد موجود و تعطیلی خط تولید صادر شد.

وی با اشاره به اینکه قبلاً به این شرکت چهار بار تذکر داده شده بود تاکید کرد: از این کارخانه مجموعاً بیش از هفت تن ماهی منجمد، ۱۲۰ کیلوگرم میگوی منجمد، ۶۰۰ کیلوگرم بال و بازوی مرغ منجمد و ۳۳۱۶ کیلوگرم خمیر منجمد مرغی که همگی تاریخ مصرف منقضی شده داشتند کشف شده است.

قاضی‌زاده گفت: پرونده قضائی برای این واحد تولید محصولات دریایی در راستای حفظ سلامت شهروندان ایجاد شده و در شعبه پنجم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب نظرآباد با جدیت در حال رسیدگی است.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
نیما بهرامی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
6
1
با تشکر از دکتر میرزاپور که مبارزه علیه فساد، شغل اصلی ایشان است. بنده به تجربه دریافته ام که ایشان فرد سالمی ست و نگران سلامت جامعه است. انسانی که اهل دریافت رشوه نبوده و در همه حال سلامت جامعه و امنیت مسئولین فنی را مد نظر دارد. اصلا هم اهل ساخت و پاخت با شرکتها و کارفرما نیست .
پاسخ ها
Reza
| Canada |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
نظر شما
ادامه