کد خبر: ۷۵۴۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

حکیم مهر - دومین همایش بین المللی داروشناسی دامپزشکی صبح سه‎شنبه 22 آذرماه سالجاری در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران آغاز بکار کرد.

در این مراسم استاد دکتر محمد قلی نادعلیان از چهره های ماندگار دامپزشکی کشور و دکتر نجف زاده ورزی رئیس کمیته علمی همایش سخنرانی کردند.

استاد دکتر احمد شیمی دیگر چهره ماندگار دامپزشکی، نماینده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی، دکتر تاجیک رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران  و تنی چند از اساتید و اعضای هیات علمی این دانشکده در آیین گشایش این همایش حضور یافتند.

سایت سازمان نظام دامپزشکی ضمن انتشار این خبر نوشت : "بر اساس اعلام دبیرخانه همایش دکتر سید محسن دستور رئیس سازمان دامپزشکی کشور برای حضور و سخنرانی در همایش دعوت شده بود که تا لحظه مخابره خبر ، وی در همایش حضور نیافته است."
این در حالی است که رئیس سازمان دامپزشکی کشور همزمان با این همایش در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و در همایش تب مالت حضور یافته و سخنرانی کرده است.

گفتنی است دکتر سید محمد آقامیری که با گذشت بیش از دو فصل از برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی همچنان این سازمان را اداره می‏کند در همایش روز ملی دامپزشکی به رغم دعوت از وی حضور نیافته بود و پیش از آن نیز در همایش روز جهانی هاری که دکتر دستور در آن همایش در جمع پزشکان سخنرانی داشت باز هم از دکتر آقامیری که نامش در فهرست سخنرانان درج شده بود خبری نبود!

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشك
|
-
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
0
0
بیننده محترم / با سلام و تشکر از بازدید و اظهار نظر شما / در خبر یکی از مهمترین فاکتورها (از دید حرفه ای و نه آماتوری!) جامعیت آن است و این مسئله ربطی به دفاع از یک شخص حقیقی یا حقوقی ندارد. حکیم مهر در این خبر جامعیت را رعایت نموده و با تحقیق و مشاهده مشروح سخنرانی دکتر دستور در خبرگزاری فارس همزمان با این کنگره آنرا در کنار خبر سایت نظام دامپزشکی به منظور افزایش جامعیت آورده است که البته کاری صددرصد حرفه ای است. از سویی دیگر یکی از راهکارهای افزایش جامعیت خبر افزودن سوابق به انتهای خبر است و این از اصول خبرنویسی حرفه ای است که حکیم مهر سابقه را در انتهای خبر بدین منظور آورده است. با تشکر مجدد از بازدید و اظهار نظر شما - حکیم مهر

كاري به دفاع خبري آماتوري شما از دكتر دستور نداريم و از لحاظ حرفه خبرنگاري هم اعلام حضور دكتر دستور در همايش تب مالت، بهتر است كه از روابط عمومي سازمان دامپزشكي كشور اعلام شود اما سوال اينجاست كه خبر پاياني شما در خصوص دكتر آقاميري چه ارتباطي با اصل و متن خبر دارد؟ بازهم دعواي هميشگي ...........
دامپزشک
|
-
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
0
0
من نمی دانم شما کجا مدرک خبرنگاری تون رو گرفتید!!! و مهم هم نیست که بدونم اصلا شما در این خصوص مدرکی دارید یا خیر؟!!!
اما مجیدم! دلبندم! لازم است که بدونی که سابقه ای که انتهای خبر می آورند، سابقه راجع به متن خبر است یا سابقه یک خبر دیگر را؟!!! باز هم بر می گرده به معامله شما با سازمان دامپزشکی در تقابل با دکتر آقامیری!
خبرنگار
|
-
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
0
0
با سلام و احترام / هر چند مایل نیستم در اینجا مباحث شخصی مطرح شود اما چون برخی دوستان مطالبی نوشته اند که به نظرم توضیح درباره آنها شاید به موضوع خبرنویسی در دامپزشکی کمک کند لازم دیدم دو نکته عرض کنم. ان شاء الله مفید باشد. نکته اول اینکه بنا بر اذعان بزرگان عرصه خبرنگاری و خبرنویسی برگزیدن تیتر امری کاملاً ذوقی است و قطعاً یکی از عوامل افزایش مخاطب تیتر است که البته نباید هم دروغ باشد! ضمن اینکه لزوماً نباید یک رسانه فقط کپی کننده اخبار باشد و بخصوص وقتی خبری تصحیح یا تکمیل می شود طبیعی است که تیتر آن هم تغییر کند و با رویکردی متفاوت منتشر گردد. البته این مسئله توضیح مفصلی دارد که شاید مجال آن اینجا هم نباشد. نکته دوم درباره بیننده محترمی است که در مورد سابقه خبر مطلبی گفته اند و به نظرم این موضوع بسیار جالبی است و جای طرح در مباحث تخصصی خبر دارد. اینکه سابقه خبر چیست و چگونه در انتهای خبر اضافه می شود بماند برای دوره های تخصصی و کتب معتبر در این زمینه اما در این حد عرض می کنم که اصولاً وظیفه اصلی سابقه به منصه ظهور رساندن دو فاکتور است. یکی فهم بهتر خبر و دیگری مرور سریع مجموعه (کمپلکس) اخبار مرتبط تا مخاطب با این دو فاکتور بلافاصله به یک مجموعه دست یابد. قطعاً هر کدام از این دو فاکتور توضیحات مفصلی دارند و مثالهای متعدد که پیشنهاد می کنم دوستان علاقمند به مباحث تخصصی خبر در منابع معتبر مراجعه نمایند. با تشکر از همه دوستانی که یک بحث خوب تخصصی را پیش کشیدند - مدیرمسئول حکیم مهر

اقای دکتر عزیر خیلی زشت و خیلی تاسف بار است که جنابعالی برای دفعه هزارم تیتر اخبار دیگر رسانه ها به ویژه سایت نظام دامپزشکی را به میل و سلیقه شخصی تغییر می دهید . برادر عزیزمن کجا سایت نظام نوشته که ... فعلا نیامده است ؟؟؟
اصل خبر سایت نظام دامپزشکی : بر اساس اعلام دبیرخانه همایش دکتر سید محسن دستور رئیس سازمان دامپزشکی کشور برای حضور و سخنرانی در همایش دعوت شده بود که تا لحظه مخابره خبر ، وی در همایش حضور نیافته است.
شما حتما می دانید که در خبر حتی جابجایی یک حرف معنا را زمین تا آسمان عوض می کند .آنوقت آنوقت یک کلمه مغرضانه فعلا به خبر اضافه می کنید ؟
لطفا انصاف را رعایت کنید برادر من .
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
0
0
بدا بحال کسی که قراره شما ازش حمایت کنید و وای به حال کسی که قراره شما ازش انتقام بگیرید از قدیم گفتن دشمن دانا بلندت می کند بر زمینت می زند نادان دوست .
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
0
0
شما همواره اگر مطلب یا نظری خارج از خبر ی که درج کرده اید از سوی همکارن مطرح می شد ، تذکر می دادید که لطفا در چهارچوب خبری که منتشر شده است اظهارنظر کنید . سوالم اینجاست که تیتر نوسی در خبر و تنظیم خبر و سابقه خبر و ... چه ارتباطی با دومین همایش داروشناسی دارد که حضرتعالی از طرح این موضوع ،کاملا بی ارتباط با اصل خبر استقبال کرده و تشکر هم نموده اید ؟؟
خب حالا ایرادی ندارد حنابعالی که لابد همنشین و همسخن با بزرگان خبر و خبر نویسی بوده اید و به آخرین تئوری های خبر نویسی خلاق کاملا مسلطید ( از لحن کلام شما ) محبت کنید اسامی چند تن از این بزرگان و یا کتاب هایشان را اعلام نمایید جهت استفاده دیگر همکاران .به امید پیشرفت دامپزشکی در همه عرصه ها بویژه خبرنویسی . با تشکر قصد جسارت ندارم
حکیم مهر
|
-
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
0
0
با سلام و احترام / بیننده محترم ضمن تشکر از بازدید شما - طرح مباحث شخصی خوب نیست و بهتر است در قالب خبر منتشره باشد لیکن مباحثی که به پیشرفت خبرنویسی در دامپزشکی کمک می کند مفید است. به مجموعه مقالات و بخصوص درس نوشته های منتشره از کلاسهای دکتر نمکدوست بعنوان یک نمونه می توانید مراجعه نمایید. ضمناً با توجه به تذکرتان در صورتی که هر یک از بینندگان محترم مایل باشند می توانند از طریق ایمیل (در قسمت درباره ما - اطلاعات تماس) که در بالای این صفحه در دسترس است اینگونه مباحث و تفصیل آنرا دنبال نمایند. با تشکر
نظر شما
ادامه