کد خبر: ۷۵۶۱۲

حکیم مهر: دادستان جدید شهرستان شاهین شهر و میمه: سازمان دامپزشکی به عنوان یکی از بازوان اجرایی مراجع قضایی در کشور قلمداد می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه، «دکتر علیرضا لارابی» رئیس شبکه با همراهی تعدادی از پرسنل با حضور در محل دادگستری، با «مهران جدیدی» دادستان جدید شهرستان شاهین شهر و میمه دیدار و ضمن خوشامدگویی و آرزوی موفقیت برای وی، گزارشی از وضعیت صنعت دام و طیور و صنایع وابسته در شهرستان ارائه نمود.

«دکتر علیرضا لارابی» گفت: عملکرد دامپزشکی در حراست از سلامت و بهداشت دام و فرآورده های خام دامی، واکسیناسیون دام و پیشگیری از بیماری های دامی تاثیر مستقیمی بر رونق اقتصادی و سلامت عمومی جامعه دارد.

وی افزود: همراهی مراجع قضایی بویژه دادستان شهرستان با دامپزشکی، باعث کاهش تخلفات در این حوزه و ارتقاء هرچه بیشتر بهداشت فرآورده های خام دامی و صنایع وابسته خواهد شد.

دادستان شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این نشست صمیمانه، دامپزشکی را به عنوان بازوان اجرایی مراجع قضایی در کشور قلمداد کرد و افزود: انجام نظارت های بهداشتی دامپزشکی باید با قوت و قدرت بیشتر در جهت تامین غذای سالم برای جامعه سرلوحه کار قرار گیرد و در مواردی که نیاز به ورود قضایی باشد، مجموعه قضایی و دادستانی در کنار شبکه دامپزشکی شهرستان خواهد بود.

 

نظر شما
ادامه