کد خبر: ۷۵۷۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان از پلمب یک مرکز درمانی دامپزشکی غیرمجاز و فاقد پروانه فعالیت در کرمان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «محمود زین الدینی» گفت: طبق گزارشات واصل شده مبنی بر فعالیت یک مرکز دامپزشکی فاقد پروانه در این شهرستان، کارشناسان دارو و درمان شبکه دامپزشکی از این مرکز بازدید کردند و طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع قضایی این واحد پلمب شد.

او افزود: این مرکز علاوه بر اینکه بدون اخذ پروانه اشتغال از سازمان نظام دامپزشکی مشغول فعالیت بود، طی بازدید به عمل آمده مقدار قابل توجهی انواع دارو‌های غیر مجاز و تاریخ منقضی نیز از این مرکز درمانی کشف و ضبط شد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان بیان داشت: مراکز بخش خصوصی اجازه دارند مطابق پروانه صادر شده و در همان شهری که برای آن‌ها مجوز صادر شده فعالیت کنند، در غیر اینصورت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

او گفت: شهروندانی که از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند، برای درمان حیوانات خود ضمن مراجعه به مراکز مجاز دامپزشکی، از نوع فعالیت ذکر شده در پروانه فعالیت دکتر دامپزشک نیز مطلع شوند و هر گونه تخلف در مراکز درمانی و داروخانه‌های دامپزشکی را به شبکه دامپزشکی با شماره تماس ۳۲۱۳۴۳۶۶ اطلاع دهند تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
0
1
توروخداواقع بین باشید دنبال علت تاریخ گذشته داروباشید چرادارومی ماند چون دام نیست داروگران است دامدارترجیح به ذبح آن می دهد چون شرکت‌های پخش خودشان مستقیم به دامداراگرباشدمی دهندوعملادارودرداروخانه می ماند
شبکه بهداشت شهرستانها بین خودمسابقه می دهند وافزایش امارداروی،تاریخ گذشته راکشف می دارند.به خودمی بالند وازافتخارات خودمی،پندارند وبه بالادستی هم احیانا امتیازقایلند که آفرین روزبه روزبرامارکشفیات بیفزایید
لطفا به دنبال چرایی تاریخ گذشتن باشید وبه دنبال رفع علت اصلی باشیدداروخانه داره شدوتباه شدومردتوروخدابه فکرباشید
بیاییدرسمااجازه دهید مجازی داروهای تاریخ نزدیک باتخفیف بالا به کل کشورمبادله تاهم ضررهنگفت سرمایه کشورتلف نشودهم داروخانه به خاک سیاه ننشیند لطفا تامل وتشکر
کشف داروافتخارنیست بلکه کم کاری ونشانه بی تفاوتی شبکه هست
مسول فنی فروشگاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
0
0
در استان ما ۹۰ درصد مسولین فنی استان قرارداد هنوز ندارند
نظر شما
ادامه