کد خبر: ۷۶۵۴۶

حکیم مهر: برخورد صاعقه به روستای رفیع از توابع بخش مرکزی شهرستان مرزی سرپل ذهاب واقع در غرب استان کرمانشاه اگرچه به خیر گذشت ولی به مصدومیت یک چوپان و تلف شدن ۱۷ راس دام وی منجر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، منابع روستایی در سرپل ذهاب گفتند در پی تغییرات جوی غرب کشور و بارش های پراکنده توام با رعد و برق و صاعقه اهالی منطقه مراقبت های لازم از خود و دام هایشان را تشدید کردند.

معاون فرماندار سرپل ذهاب با تایید خبر وقوع صاعقه و رعد و برق در سطح منطقه گفت: صاعقه در روستای رفیع از توابع بخش مرکزی این شهرستان ۱۷ راس دام متعلق به یک دامدار را تلف کرد.

«سیروس صادقی» امروز جمعه افزود: این حادثه شب گذشته رخ داد که یکی از روستاییان حین توزیع آذوقه بین دامها بر اثر برخورد صاعقه مصدوم شد ؛ همچنین ۱۷ راس دام متعلق به وی تلف شد.

وی اظهار کرد: به محض وقوع حادثه عوامل انتظامی و امدادی در محل حضور یافتند و نسبت به انتقال فرد مصدوم به بیمارستان اقدام کردند که خوشبختانه پس از مداوا ترخیص شد.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با افزون بر ۹۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق داشته و دارای هشت دهستان و ۲۲۶ روستا است.

به گزارش ایرنا طی روزهای اخیر مناطق غربی کشور بویژه در استانهای کرمانشاه و کردستان با کاهش دما و بارندگی مواجه شدند که این وضعیت با شدت و ضعف ادامه دارد.



نظر شما
ادامه