کد خبر: ۷۷۳۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: سرپرست هیئت سوارکاری استان قزوین گفت: بزودی با مشارکت و سرمایه گذاری شرکت کاژه نوآوران مانا برای راه اندازی بیمارستان تخصصی دامپزشکی با اولویت درمان اسب در قزوین اقدام می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از برنا، «بهزاد درویشی» در این باره اظهارداشت: استان قزوین با داشتن باشگاههای سوارکاری متعدد و پویایی و فعالیت خوب رشته سوارکاری به خدمات مرتبط با این رشته نیاز دارد تا شاهد تداوم توسعه فعالیتها در این رشته ورزشی باشیم.

وی بیان کرد: در سوارکاری شاهد آسیب دیدگی اسب ها هستیم و دادن خدمات دامپزشکی در این رشته معمولا هزینه های سنگینی برای باشگاه داران در بر دارد زیرا این خدمات در استان وجود ندارد و برای دریافت آن بایستی به استانهای دیگر اسب را منتقل کرد که هزینه های سنگینی دارد.

درویشی تصریح کرد: در این راستا تصمیم گرفته شد با جذب سرمایه گذار بتوانیم بخشی از این خدمات را در استان ارائه کنیم که در این راستا وجود یک کلینیک و یا بیمارستان تخصصی کاملا احساس می شد.

این مسئول ورزشی گفت: در دی ماه امسال دو نشست تخصصی با مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت «کاژه نوآوران مانا» برگزار شد و بزودی تفاهم نامه ای را امضا می کنیم تا گام مهمی درخصوص شروع به کاربیمارستان تخصصی دامپزشکی با اولویت درمان اسب در قزوین برداشته شود.

سرپرست هیئت سوارکاری استان قزوین با ابرازخشنودی ازاین اقدام کم نظیر در استان گفت: شرکت کاژه نوآوران مانا درحوزه خدمات دامپزشکی، آموزش و بازرگانی فعالیت می کند و در اقدامی بی سابقه اولین بیمارستان تخصصی خدمات دامپزشکی با الویت خدمات درمانی در زمینه اسب را دار کرده و بزودی فعالیت خود را در قزوین آغاز می کند.

درویشی افزود: با فعالیت این مرکزکه در فاز اول مجهز به آزمایشگاه و مجهزترین دستگاه سی تی اسکن و عکسبرداری است نیاز اساسی باشگاههای سوارکاری و مراکز پرورش اسب استان  برطرف خواهد شد.

وی یادآورشد: با راه اندلزی این بیمارستان گام اساسی در افزایش کیفیت خدمات دامپزشکی به اسب، دسترسی ارزان و آسان به خدمات دامپزشکی، کاهش هزینه ناشی از آسیب های نقل وانتقال اسب به مراکز خارج استان برداشته می شود.

درویشی تصریح کرد: در دومین نشستی که روز گذشته در دفتر هیئت مدیره شرکت کاژه با حضور دکترلامعی، دکتر میرمیران، مهندس عادلی فر و دکترامینی رئیس و اعضای هیات مدیره و مدیر عامل و سرپرست هیئت سوارکاری و علیرضا خدابنده لو و باغبان اعضای هیئت برگزار شد به نتایج بسیار خوبی رسیدیم که بزودی این کار عملیاتی شود.

وی اظهارداشت: همچنین تفاهم شد اقدامات لازم در محورهای آموزشی، آگاه سازی، پوشش دامپزشکی مسابقات و ارائه خدمات با تاکید بر خدمات در محل نگهداری اسب و فعالیتهای دیگر انجام شود.

درویشی بیان کرد:  بدون تردید مفاد این همکاری به گونه ای است که زمینه ارائه خدمات بی نظیری را در حوزه سوارکاری استان جهت ارتقا کیفی صنعت اسب و باشگاههای سوارکاری را فراهم خواهد کرد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
0
1
دامپزشکی اسب جا مونده بدم جا مونده کلا به اندازه انگشنان یک دست کلینیک تخصصی اسب نداریم کل کشور البته گرونیام بی تاثیر نیست اما آموزش و علاقه و کمبود کیس هم بی تاًثیر نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
0
1
دامپزشکی اسب مخاطره انگیزه به همین دلیله رغبت بهش کمه
نظر شما
ادامه