کد خبر: ۷۸۱۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: طی مراسمی با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی، مدیر کل دامپزشکی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و منتخبین پنجمین دوره شورای نظام دامپزشکی استان روز چهارشنبه 23 اسفند ماه در محل سالن جلسات شهید قاسم سلیمانی اداره کل دامپزشکی استان معرفی شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل، طی مراسمی با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی، مدیر کل دامپزشکی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و منتخبین پنجمین دوره شورای نظام دامپزشکی استان روز چهارشنبه 23 اسفند ماه در محل سالن جلسات شهید قاسم سلیمانی اداره کل دامپزشکی استان معرفی شدند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی در این مراسم انتخاب رئیس و هیئت رئیسه شورای نظام دامپزشکی استان را شروع سرفصلی جدید در مسیر خدمت و اعتلاء جایگاه  حرفه  دامپزشکی و رونق دامپروری استان دانست و با اشاره به برگزاری منظم، باوقار و دور از حاشیه انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان، گفت: این انضباط انتخاباتی نشانگر انسجام، وحدت و همدلی اعضای این نظام تخصصی است.

«مهندس نوبخت اژدری» با اشاره به اینکه در روز انتخابات حضور داشته و شاهد و ناظر نظم انتخاباتی و شور و هیجان همکاران دامپزشکی بودم، گفت: کمتر انتخابات صنفی سراغ دارم که با این نظم و مشارکت مثال زدنی برگزار شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با تاکید بر اینکه اداره کل دامپزشکی و شورای نظام مکمل هم بوده و دامپزشکی در حوزه شورای نظام و برون سپاری خدمات بسیار موفق عمل کرده است، سیاست زدگی را عامل ویرانی هر صنفی دانست و همکاران را به دوری از این خصلت ناپسند سفارش  وابراز امیدواری کرد با تعامل، هم افزایی و همدلی کمک حال رشد و ارتقاء بیش از پیش دامپزشکی در جامعه باشیم.

مهندس اژدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت و حساسیت دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و ارتقاء سلامت و بهداشت عمومی جامعه گفت: دامپزشکی اولین حلقه سلامت عمومی جامعه است و در حوزه پیشگیری از بیماریها حتی بالاتر از سیستم درمان قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: در تولید 337 هزار تن دام و محصولات دامی در بخش دامپروری استان مدیون تک تک همکاران دامپزشکی هستیم کما اینکه 25 درصد این تولیدات به دست همکاران بخش خصوصی دامپزشکی تامین و وارد بازار مصرف می شود.

در ابتدای این جلسه دکتر مهدی فیضی مدیر کل دامپزشکی و عضو انتصابی شورای نظام دامپزشکی استان ضمن عرض خیر مقدم و ارائه گزارشی از وظایف این شورا گفت: انتخابات پنجمین دوره شورای نظام دامپزشکی با مشارکت نزدیک به 60 درصد اعضا و بالاترین شور و هیجان انتخاباتی در اردبیل برگزار شد و با تعامل و همکاری خوبی که همواره بین بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی حاکم هست اعضا شورای نظام  با خرد جمعی و شور انتخاباتی بی نظیر، ترکیبی از همکاران بخش دولتی و خصوصی را انتخاب کردند.

«دکتر مهدی فیضی» ضمن معرفی منتخبین این شورا افزود از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها برای برطرف کردن مشکلات و کم و کاستی ها با همکاری بین بخشی در راستای ارتقاء جایگاه دامپزشکی استفاده خواهیم کرد.

مدیر کل دامپزشکی استان ضمن تشکر از قبول دعوت رئیس سازمان جهاد کشاورزی و حضور و ارج نهادن  به دامپزشکی، سازمان جهادکشاورزی را مرجع بالا دستی و نقطه ثقل و طلایی امورات راهبردی و هدفگذاری شده امنیت غذایی دانست و بر ضرورت و حساسیت این جایگاه تاکید کرد.

در پایان این مراسم «دکتر نوید ابراهیمیان» به عنوان رئیس، «دکتر افشین زرخواه» به عنوان نائب رئیس اول، «مهندس رحیم اسدی فر» به عنوان مسئول امور مالی و «دکتر قدیر شهبازی» به عنوان دبیر پنجمین دوره شورای نظام انتخاب و معرفی شدند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
0
3
......... پست نگرفت؟ مگه نمیخواست مسئولیت بگیره و ماده ۱۹ اجرا کنه برامون
نظر شما
ادامه