کد خبر: ۷۸۷۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه خدمات دامپزشکی به‌عنوان یکی از بخش‌های زیربنایی کشور ضامن ارتقا سلامت و بهداشت عمومی است که باعث کاهش هزینه‌های درمان در جامعه می‌شود.
ضیاء الله اعزازی در حاشیه بازید سرزده از شبکه دامپزشکی بناب برای در جریان قرار گرفتن روند فعالیت‌ها و عملکرد شبکه دامپزشکی بناب، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لازم است در وهله اول از همکاری‌های مدیرکل دامپزشکی استان و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شبکه دامپزشکی بناب در زمینه حفظ و حراست از سرمایه‌های دامی و ارتقا بهداشت عمومی تقدیر شود چرا که در حین بازدید روند مطلوب کارها کاملا ملموس بود.
وی در ادامه تصریح کرد: این امر غیرقابل‌انکار است که اگر به اهداف و مأموریت‌های دامپزشکی بهای لازم داده شود به طور قطع و یقین تضمین سلامتی مردم دنبال خواهد داشت.
اعزازی، همچنین با اعلام حمایت قاطع خود در مجلس شورای اسلامی از اهداف، برنامه‌ها و طرح‌های سازمان دامپزشکی کشور، گفت: حمایت‌های لازم در هر بخشی که در راس آن خدمت به مردم در اولویت باشد وظیفه تمام دولتمردان است.
نماینده مردم بناب در مجلس تاکید کرد: امید است با تمهیدات لازم ضمن بهره‌برداری از تمام استعدادها، ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و با همدلی و همفکری برای حل همه مشکلات مربوط به دامپزشکی اقدامات لازم صورت گیرد.
وی،با بیان اینکه سرمایه دامی و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در بخش‌دام، طیور و آبزیان یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های ملی در کشور است،گفت: این سرمایه عظیم علاوه بر تأمین پروتئین حیوانی مورد نیاز جامعه، فرصت‌های شغلی فراوانی را برای مردم ایجاد کرده است.
اعزازی تصریح کرد: صیانت از این سرمایه ملی و حمایت از درآمد و منبع امرار معاش قشر کثیری از جامعه باعث اشتغالزایی، تثبیت شغل و استقرار عدالت و ثبات اجتماعی به ویژه در سطح جامعه روستایی و عشایری همچنین تحقق اهداف برنامه‌های توسعه کشور می‌شود.
وی گفت: صنعتی شدن واحدهای تولیدی موجب افزایش بازده اقتصادی و کیفیت تولید خواهد شد که برای صنعتی شدن واحدهای سنتی، فرهنگ‌سازی گسترده‌ای در سطح کشور نیاز است.
اعزازی یادآور شد: دامپزشکی حافظ صنعت مادر دامپروری در کشور است و دست‌اندکاران باید با تمام توان در راستای حفظ و حراست از این سرمایه عظیم و مولد کشور به صورت شبانه‌روزی در فعالیت باشند.
وی افزود: مسائل مرتبط به دامپزشکی ‌باید به گونه‌ای مدیریت شود تا مشکلات این بخش به حداقل برسد و کارکنان این سازمان که همگی از تحصیلات بالایی برخوردارند نقش خود را در معنای حقیقی ایفا کنند تا جامعه هدف بتوانند به صورت کامل از خدمات دامپزشکی بهره‌مند شود.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
0
0
بازدید سرزده؟؟؟؟؟؟؟؟؟پس خبرنگاران علم غیب داشته اند که خودشون رو به شبکه دامپزشکی رسونده اند؟؟؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
0
0
بازدید صورت گرفته به صورت کاملاً سرزده صورت گرفته است و گزارش مربوط به بازدید توسط رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بناب به روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی ارسال و خبر مربوطه توسط این روابط عمومی منتشر گردیده است.
با تشکر از حسن نظر جنابعالی
ناشناس
|
-
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
0
0
از توضیحات روابط عمومی ممنونم، اما خواهشمندم متن خبر را مجددا مطالعه نمایند آنجا که مرقوم نموده اند(ضیاء الله اعزازی در حاشیه بازید سرزده از شبکه دامپزشکی بناب برای در جریان قرار گرفتن روند فعالیت‌ها و عملکرد شبکه دامپزشکی بناب، در جمع خبرنگاران اظهار داشت) در جمع خبرنگاران ، یعنی خبرنگاران در محل شبکه تشریف داشته اند .
دوستدار حکیم مهر
|
-
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
0
0
دوست بسیار ارجمند سلام
ای کاش کمی مسائل اداری را کنکاش فرموده و سپس به مسائل حاشیه ای روی آورید من متن را خواندم و استنباط من این است که پس از تشریف آوردن نماینده و نظر به اینکه در شهرستانی مثل بناب پیدا کردن خبرنگار کار سختی نمی تواند باشد نتیجتاً هماهنگی پس از آمدن ایشان انجام گرفته و در آخر بازدید و در حین خروج گزارش پایان بازدید و نظر نماینده توسط خبرنگاران محترم به خبرگزاری ها ارسال گردیده و صد البته از زاویه نگاه به نیمه خالی لیوان شاید این استنباط هم دچار ایرادی اساسی است
نظر شما
ادامه