کد خبر: ۷۹۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان تهران در گزارش خبری شبکه پنج سیما احتمال عرضه مرغ غیربهداشتی به مردم را با وجود نظارت دامپزشکی صفر دانست.

دکتر داریوش جهان پیما در گزارشی که عصر سه شنبه بیستم دی ماه سالجاری از خبر 18:30 شبکه پنج سیما پخش شد گفت : با وجود نظارت دامپزشکان در کشتارگاهها و عرضه مرغ بصورت بسته بندی شده ، احتمال عرضه مرغ غیربهداشتی به مردم صفر است.

در این گزارش ، ظرافت خبرنگار واحد مرکزی خبر ضمن گفتگو با یک دامپزشک ناظر در کشتارگاه مرغ به بررسی روند نظارت های بهداشتی و شرعی در کشتارگاهها پرداخته بود.

گفتنی است به تازگی اظهارات یک متخصص تغذیه مبنی بر مرده بودن 20 درصدی مرغ ها قبل از ذبح سبب بروز واکنش هایی در جامعه دامپزشکی کشور و وزارت بهداشت شده بود.

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
0
0
ولی خودمونیم ها آدم بیسواد تو صدا و سیما کم نیست ، این آقایون هیچ وقت یاد نمی گیرند نام و نام خانوادگی آدم ها رو درست زیرنویس کنن و سمت ها رو هم که همیشه مثل نقل و نبات عوض می کنند مثل اینکه موقع گزارش یه خبرنگار زیر نویس کنند: نچف ظاده - کارمند صدا و سیما (بجای نجف زاده - خبرنگار صدا وسیما) آدم شک می کنه اینها حتی سیکل هم نداشته باشند بارها و بارها این داستان اتفاق افتاده و حتی توی خیلی از برنامه های زنده هم این اشتباه رو می کنند و وقتی بهشون تذکر هم میدی باز اصلاح نمی کنند مثل اینکه دوست دارند سوژه بشن
دکتر م. ش.
نظر شما
ادامه