کد خبر: ۸۴۱۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
در حالی که اکنون به طور مثال یک دامپزشک در تهران ماهانه حدود 650 هزار تومان حقوق می‎گیرد، با اعمال روش محاسبه جدید تعرفه، برای مسئول فنی، بهداشتی با درجه دکتری عمومی در این کلان‎‌شهر سه برابر حداقل حقوق در نظر گرفته خواهد شد / از این پس نیازی به تصویب سالیانه تعرفه‎های مسئولین فنی،بهداشتی دامپزشکی در هیأت دولت نیست...

حکیم مهر -  رئیس اسبق سازمان دامپزشکی کشور گفت : تهیه و ابلاغ شیوه جدید محاسبه تعرفه‎ها کاری ارزشمند است.

دکتر احمد اقتصاد در گفتگو با حکیم مهر افزود : از این پس نیازی به تصویب سالیانه تعرفه‎های مسئولین فنی،بهداشتی دامپزشکی در هیأت دولت نیست و بر اساس حداقل حقوق، هر سال ضرایب خاصی اعمال و تعرفه جدید محاسبه می‎شود.

وی ادامه داد : در حالی که اکنون به طور مثال یک دامپزشک در تهران ماهانه حدود 650 هزار تومان حقوق می‎گیرد، با اعمال  روش محاسبه جدید تعرفه، برای مسئول فنی، بهداشتی با درجه دکتری عمومی در این کلان‎‌شهر سه برابر حداقل حقوق در نظر گرفته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نظام سبز سلامت درباره ضمانت اجرایی اعمال این روش جدید هم گفت : اعمال تعرفه جدید بستگی به همراهی سازمان دامپزشکی و استفاده از اهرم حاکمیتی این سازمان در صدور پروانه‎ها دارد.

دکتر اقتصاد در بخش دیگری از این گفتگو به مرور خاطرات دوران تحصیل و فعالیت خود در سالیان ابتدای انقلاب اسلامی ایران پرداخت و به دامپزشکان جوان توصیه کرد به روستاها بروند و از لذت خدمت در این مناطق خود را محروم نکنند.

رئیس اسبق سازمان دامپزشکی کشور درباره تعداد دانشکده‎های دامپزشکی هم گفت : به نظر من و بر اساس نظراتی که از اساتید دانشگاه هم دریافت کرده‎ام ایجاد دانشکده‎های جدید باید متوقف شود و نباید طوری عمل نمود که کیفیت آموزش و بازار کار فارغ‎التحصیلان آسیب ببیند.

وی در طول این گفتگو به شرایط ریاست خود بر سازمان دامپزشکی کشور، احداث باغ وحش ارم و فعالیت در بنیاد مستضعفان و فعالیت‎های سال‏های ابتدایی انقلاب اسلامی ایران هم پرداخت.

مشروح این گفتگو در ایام تعطیلات عید نوروز سال 1391 در حکیم مهر منتشر خواهد شد.

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک 83
|
-
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
0
0
بنده از لذت خدمت در مناطق روستایی بی بهره نیستم! بگزیم! ای کاش فکری هم به حال سایر تعرفه ها مثل درمان و مایه کوبی می شد آن هم بعد از گذشت سالهایی که در آنها تورم ساعتی بالا می شود وبنزین سالیانه گران و ...
کیه کیییهههه کییییییییییههههههههه
|
-
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
0
0
سلام. نظراتم در مورد نظام سبز و ........... رو فاکتور گرفتم . یعنی حوصله تونو ندارم. با این نظراتتون که به عنوان مسئول رسمی دولتی و مملکتی همین جور می گین. اگه چیزی نگین فکر می کنین مردم می گن چیزی بلد نیستین ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
کیه کیییهههه کییییییییییههههههههه
|
-
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
0
0
سلام به همگی دوستان عزیزتر از جان. اما بعد.... . آقای دکتر اقتصاد گفته اند که با افزایش تعداد دانشکده های دامپزشکی مخالفند. یکی نیست بگه آقای دکتر پایتخت نشین و ................ توی تهران و حقوق ... ........... من نمی دونم شما تهرانیها کی .........( از نظر خرد جمعی ). شما می دونین پشکل گوسفند چه شکلیه؟ جان من می دونین ؟ شماها می دونین وقتی که گوسفند ، بز یا گاو اسهال می گیرن و هزار و یک دردسر ( مثل قصه های هزار و یک شبی که برای دامدارای زحمتکش کشور ....!!!!!!!) پشکلشون چه شکلی می شه ؟؟؟؟؟ !!!!!!!!! .شماها می دونین سبوس گندم کیلویی 250 تومن 3 ، 4 ماه قبل الان شده 600 تومن یعنی چی ؟؟ !!! شماها می دونین خیلی از شهرهامون دامپزشک ندارن؟؟؟!!!! روستاها که جای خود دارند. شماها می دونین خیلی از شهرستانهامون فقط یک دامپزشک دارند که اون بنده خدا هم رییس شبکه است و همش درگیر کارای اداری ( به قول شما پایتخت نشینای ....... بو رو کراسی ) و به دام و دامدار کمتر می رسن چون وقتشو ندارن. !!!!!!!!!. شماها فقط نگاه به تهران می کنین که بعضی فارغ التحصیلای دامپزشکی توی تهران می رن دنبال کارای بازاری و جذب بازار کار آزاد شده اند و فکر می کنین کل کشور اینجوریه ؟؟؟؟؟؟؟ اصلا ......!!!!!!! گفته شهری که درصد مشارکت مردمش توی انتخابات کمتر از 50% (پنجاه درصد) باید 30 (سی ) تا نماینده داشته باشه. خوب اینم از ...........!!!!!!! کی گفته هر کی توی تهران هرچی گفت برای کل کشور درسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!! من تا کی هی بنویسم و شما .........؟؟؟!!!!! کی می خوایین بفهمین که توی شهرستانها و شهرها و روستاها چی می گذره و به چی نیاز دارن ؟؟؟!!!!!! بنده با افزایش تعداد دانشکده های دامپزشکی کاملا موافقم. مخصوصا توی استانهایی که تولید کننده اند. مثل استان گلستان و ............. . کسانی که دامپزشکی می خونن باید از روستاها باشن تا در روستا بمونند و برای دام و دامدارای زحمتکشمون مثمر ثمر باشن. ما که هی می گیم ولی کو گوش شنوا !!!!!!!!! التماس دعا.
کیه کییهههه کییییییییههههههههه
|
-
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
0
0
سلام . چرا نظر اولی مو نذاشتین ؟ و اون دو خط دومی رو قرار دادین. واقعا که امانتدار خوبی هستین . !!!!!!!!!!!!
samira bashiri
|
-
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
0
دوست عزیزی که میگی باید دانشکده های دامپزشکی زیاد بشن و از روستاها دامپزشک داشته باشیم تا توی روستا کار کنه! اگه ما تو روستاها دامپزشک نداریم به خاطر این نیست که دانشگاه نداریم! یا دامپزشک روستایی نداریم! به خاطر اینه که همه ی تحصیل کرده ها میان تهران و دل نمیکنن! دیگه موندگار میشن! اتفاقا توی دانشکده ی دامپزشکی دانشگاه تهران!(جایی که من درس میخونم) اکثر بچه ها از شمالن و همه شون بعد از فارغ التحصیلی اینجا میمونن! هر چه دانشکده ها بیشتر بشه بازم هیچی درست نمیشه!
نظر شما
ادامه