کد خبر: ۹۰۳۴

حکیم مهر - اولین نمایشگاه ملی انسان، حیوان و طبیعت همزمان با چهارمین نمایشگاه سوغات و هدایا درمحل نمایشگاه های بین المللی غرب ایران اراک گشایش یافت.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی غرب ایران در حاشیه افتتاح این مراسم گفت: این نمایشگاه نمایشگاهی تفریحی است که به مناسبت روز جهانی تنوع زیستی برگزار می شود و انتظار می رود با استقبال گسترده ای روبرو شود.
محمدجعفر محصولی افزود: در بخش انسان، حیوان و طبیعت این نمایشگاه رکورد شکنان جهان در زمینه پرورش و تربیت حیواناتِ باغ وحش ها، باغ پرندگان کشور حضور دارند و ارائه گونه های نادر حیوانات و پرندگان جهان از جمله شیرهای آفریقایی، خرس قهوه ای، بزرگترین لاک پشت جهان، بزرگترین مارهای بو آ و ناکندای جهان و صدها نوع پرنده زینتی و غیره از جمله برنامه های این نمایشگاه است.
وی با بیان اینکه در حاشیه این نمایشگاه همایش تنوع زیست محیطی اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در این همایش کارشناسان زیست محیطی و زیست شناسان برجسته از داخل و خارج کشور حضور خواهند یافت و به ارائه آخرین مقالات خود در این زمینه می پردازند.
محصولی گفت: نمایش و تقدیر از مستندسازان و حافظان محیط زیست از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
وی گفت: این نمایشگاه با همکاری اداره کل محیط زیست استان مرکزی و همچنین همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی سهند سامانه صدرا که برگزار کننده چنین نمایشگاهی در سراسر کشور است برپا شده است.
محصولی ادامه داد: علاوه بر بخش انسان، حیوان و طبیعت غرفه هایی شامل گل و گیاه و هدایا به عنوان غرفه های تکمیلی در کنار این نمایشگاه وجود دارد.
وی افزود: بازدید کنندگان بخش نمایشگاه انسان، حیوان و طبیعت باید بلیت تهیه کنند.
این نمایشگاه از چهارم خرداد ماه سال جاری به مدت 10 روز از ساعت 16:30 الی 21:30 در محل نمایشگاه های بین المللی غرب ایران پذیرای بازدیدکنندگان است.

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه