کد خبر: ۹۰۸۴
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
یکی از منتخبان پرونده اش در شعبه 13 - بررسی اعتبارنامه‌ها - به دلیل 3 ماه و یک روز زندانی بودن و 6 ماه حکم زندان مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شعبه 13 با تسامح و بزرگواری علیرغم وجود مشکلات عدیده در این پرونده، پرونده منتخب مبارکه را تایید کردند / با صدای بلند اعلام می کنم تمام این اتهامات کذب محض است و بنده این را ثابت خواهم کرد...

حکیم مهر - اعتراض یک نماینده تهران به تایید اعتبارنامه منتخب مبارکه و طرح اتهاماتی علیه وی ، واکنش این نماینده از استان اصفهان را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برانگیخت.


در جلسه علنی چهارشنبه دهم خرداد ماه مجلس شورای اسلامی که بطور مستقیم از رادیو فرهنگ پخش می شد و در جریان بررسی اعتبارنامه ها مهدی کوچک زاده نماینده تهران در تذکری گفت: با کمال تاسف امسال هم اقدام خلاف اخلاق و زشتی صورت گرفت که مورد تایید ریاست مجلس هم نبود.

وی افزود : یکی از منتخبان پرونده اش در شعبه 13 - بررسی اعتبارنامه‌ها - به دلیل 3 ماه و یک روز زندانی بودن و 6 ماه حکم زندان مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شعبه 13 با تسامح و بزرگواری علیرغم وجود مشکلات عدیده در این پرونده، پرونده منتخب مبارکه را تایید کردند.

کوچک زاده با بیان اینکه از مردم مبارکه به دلیل تایید این پرونده عذرخواهی می کند، گفت: آقای ایرانپور بدون دلیل به اعتبارنامه 22 نماینده تهران به صورت یکجا اعتراض کردند. این اقدام ایشان نمایانگر غرض ورزی وی و اثبات کننده مشکلات ایشان است.

علی لاریجانی رئیس موقت مجلس نهم شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر با تاکید بر اینکه این بحث نباید در صحن علنی مجلس از طریق تریبون بیان می شد گفت : موضوع این پرونده در هیات رئیسه مجلس بررسی خواهد شد.

دقایقی بعد در ادامه جلسه دکتر علی ایرانپور بر اساس ماده 77 آیین نامه برای دفاع از خود با اعلام تذکری خطاب به نمایندگان گفت: بنده نیز مانند شما به عنوان اصولگرای مستقل در حالی که متولد 1359 هستم با 31 سال سن وارد عرصه انتخابات شدم و به لطف خدا و مردم مبارکه بالاترین رای را نسبت به ادوار گذشته انتخابات در این شهر به دست آوردم.

این دامپزشک و نماینده مردم مبارکه با اشاره به اظهارات کوچک زاده ادامه داد: از مردم تهران به دلیل این نوع انتخاباتی که داشتند و این شخص را انتخاب کردند عذرخواهی می کنم.

وی ادامه داد: امروز سومین روزی است که نماینده سابق شهرستان مبارکه در مجلس تردد می کند. همین الان ایشان در لابی پذیرایی می شود و با آقای کوچک زاده و خیلی از دوستان دیگر رفت و آمد دارد و دلیل اعتراض به بنده نیز همین بوده است.

نماینده مردم مبارکه افزود: اگر بنده مستقل نبوده و جناحی عمل کرده بودم کسانی بودند که از من دفاع کنند اما افتخار می کنم که به عنوان یک نماینده جوان توانستم با لطف خداوند و حمایت های مردم وارد عرصه انتخابات شوم.

وی با تاکید بر اینکه اعتراض حق هر نماینده ای است، تصریح کرد: آیا باید حق اعتراض را به این افراد داد که از تریبون رسمی مجلس به نمایندگان و مردم شهید پرور شهرستان مبارکه توهین کنند؟

ایرانپور ادامه داد: من برای مجلس شورای اسلامی و بزرگوارانی که امروز در مجلس حاضر بودند و توهین های کوچک زاده را شنیدند متاسفم.

وی در خصوص اتهاماتی که کوچک زاده به وی وارد کرد گفت: امروز با صدای بلند اعلام می کنم تمام این اتهامات کذب محض است و بنده این را ثابت خواهم کرد و امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد.

این نماینده اظهار داشت: خون هیچ یک از نمایندگان از بقیه رنگین تر نیست اما برخی فکر می کنند نماینده تر هستند در حالی که اینطور نیست.

ایرانپور در پایان از همه نمایندگان و مردم مبارکه از طرف کوچک زاده به خاطر توهین هایی که صورت گرفت عذرخواهی کرد.

با پایان یافتن اظهارات دکتر ایران پور اطرافیان وی با صدای بلند به وی "احسنت" گفتند که صدای آنان به گوش مخاطبین رادیو فرهنگ رسید.

گفتنی است علی ایران پور به اعتبارنامه بسیاری از منتخبین تهران اعتراض کرده است که همین موضوع سبب واکنش کوچک زاده هم شد و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هم هر چند تذکر کوچک زاده را وارد تشخیص نداد اما اقدام ایران پور را هم درست ندانست.
در این جلسه اعتبارنامه دکتر ایران پور قرائت نشد و قرار است پرونده وی در هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک شهروند مطلع مبارکه ای
|
-
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
0
0
باسلام بله دیگه ........ این یک مثله قدیمیه . .................................................. امیدواریم که نمایندگان محترم اخرتشون رابه دنیا نفروشند و با دیدباز ....... البته اگه مطلبمو بزارید . باتشکر .
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
0
0
متاسفانه آقای کوچک زاده ...... و عملکرد ایشان ..... دور از .... و شان نمایندگی بوده است
ناشناس
|
-
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
0
0
شماهم بله؟ .....................
یاسر احمدپور مبارکه
|
-
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
0
0
با اعرض سلام
آقای کوچک زاده حق احانت به نماینده محترم مبارکه را ندارد و از آقای لاریجانی خواستارم این مساله را پیگیری نماید.

با تشکر
قاسم
|
-
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
0
0
باسلام
...................من ازآقای کوچک زاده بخاطر شجاعتشان تشکر میکنم .شهروندمبارکه ائی
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
0
0
باسلام
اميدوارم ايشان جواب مستندات منتشرشده درسايت ها ازمراجع قضايي ودانشگاه هارابدهد- ازمباركه
...........آخه پیراپزشکی چ هصیغه ای دیگه آخه چطور میشه با 32 سال سن تو 5 رشته متفاوت درس خوند؟ ..................- ماهان
شهر ...............- وحید
...................... دوره حولان دادن بعضیا تو شهر با حضور دکتر ایرانپور تموم شد.- حامد
فک میکنید مردم ... چطور با 32 سال سن 5تا مدرک ...؟؟؟ دو تا حالت داره ........پیراپزشکی چه رشته ای دیگه؟؟؟؟ والا ما چندسال داریم درس میخونیم ندیدیم تاحالا بگن یکی رشته پیراپزشکی میخونه!!!!!
پیراپزشکی نام یک شاخه کلیه نه نام رشته ...............- زهرا
سلام
تا آنجائی که من یادمه آقای ایرانپور در تبلیغات خود با مدرک فوق لیسانس شهر سازی معرفی شدند- فرهاد
باسلام
خدمت همه شما بزرگواران عارضم که ایشان همزمان با دکترای پیرا پزشکی در رشته علوم سیاسی تحصیل کردند و بعدش هم در رشته حقوق و در حال حاضر دانشجوی مهندسی شهر سازی هستند و دبیر واحد خبر مرکز اصفان هستند
- محسن
جناب آقای دکتر که .... تبریک گفته اید ................ دکترای پیراپزشکی معرفی می نمود که این دکترا وجود ندارد وجالب است ............اگر در بروشورها انتخابی ... اسمی از دکترای دامپزشکی دیدید-
لطفا از دکتر ایرانپور بپرسید چند ترم طول کشید تا درستون تمام شد؟.............- همکلاسی
بفرمایید اقای {دکتر} ایرانپور نماینده مبارکه چطور توانسته اند با 32 سال سن در پنج رشته دانشگاهی مدرک بگیرند و رشته دامپزشکی چه ربطی به حقوق و رشته حقوق چه ربطی به مهندسی شهر سازی دارد ........................................-
ایدین
|
-
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
0
0
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
در جنگ اعتبار نامه ها فاش شد
...................................................................................................................................................................................................... در اینباره رجا نیوز می نویسد: در حالی که مجلس هشتم در تصویب و اعتراض به اعتبارنامه‏های نمایندگان شاهد یک نوآوری عجیب بود، مجلس نهم نیز از این نوآوری بی نصیب نماند چنانکه در مجلس هشتم وقتی یکی از نمایندگان تهران به اعتبارنامه رضا عبداللهی نماینده ماهنشان اعتراض کرد، وی در پاسخ به این اقدام اعتبار 19 نماینده تهران را مورد اعتراض قرار داد. اعتبارنامه عبداللهی اگرچه امروز در مجلس نهم بدون اعتراض تایید شد اما یادگاری او از مجلس هشتم تجربه‏ای بود برای نماینده 31 ساله مبارکه که در واکنش به اعتراض احمد توکلی و الیاس نادران به اعتبارنامه‏اش، به اعتبارنامه 30 نماینده تهران اعتراض کند!
.....................................
حمید
|
-
|
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
0
0
دست بالا دست زیاد است به قول معروف هر چه کنی به خود کنی گر چه به نیک و بد کنی
.................... آخر به کجا میروید
علی
|
-
|
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
0
0
ضمن سلام ما مبارکه ایها به این فرد رای دادیم آیا 17هزار رای مبارکه به .......ها چه مربوطه از اولیای امر میخواهیم که به رای ما مردم مبارکه احترام بگذارند و این نماینده جوان را حامی باشند و اگر واقعا مشکلی ندارند مورد تایید قرار دهند
همکلاسی
|
-
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
0
0
یکی نیست یه استعلام از دانشگاه آزاد بگیره .......................
از دهسرخ- مهدي
|
-
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
0
0
.......... چطوري ميخواي شهرستان مباركه را اداره كني ، به مشكلات مردم رسيدگي كني؟؟؟؟
نظر شما
ادامه