کد خبر: ۹۳۲۳

حکیم مهر - سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات صنایع غذایی و بسته‌بندی از 13 الی 17 تیرماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپا می‌شود.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی شامل اولین جشنواره غذا و نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت نان، دومین نمایشگاه تخصصی شیر و لبنیات و دومین نمایشگاه نوشیدنی‌ها، صنایع و ماشین‌آلات وابسته است.

سیدجمال شوشتری افزود: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی در فضایی به مساحت شش هزار مترمربع برگزار می‌شود و تاکنون 180 شرکت جهت حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند که این روند همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت نان خاطرنشان کرد: نان‌های سنتی، صنعتی، حجیم و نیمه‌حجیم و شرکت‌های وابسته به این صنعت در نمایشگاه حضور می‌یابند.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد از حضور بخش گردشگری در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی خبر داد و تصریح کرد: در این بخش 60 غرفه در نظر گرفته شده که شامل 30 غرفه استان‌های کشور و 30 غرفه شهرستان‌های خراسان رضوی می‌شود تا گوشه‌ای از جاذبه‌های گردشگری کشور به نمایش گذاشته شود.

شوشتری با اشاره به برگزاری جشنواره غذا ادامه داد: ضیافت غذا تحت عنوان معرفی غذاهای سنتی و محلی و به‌ویژه صنایع بسته‌بندی مواد غذایی رستوران‌های شرکت‌کننده و اجرای مسابقه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: مردم عادی نیز می‌توانند علاوه بر رستوران‌هایی که برند هستند در بخش مسابقه جشنواره حضور یابند.

شوشتری درباره برنامه‌های جانبی جشنواره غذا تأکید کرد: در حاشیه این جشنواره کارگاه‌های آموزشی با اجرای سازمان جهانی ایمنی غذا تحت عنوان مدیریت سیستم ایمنی مواد غذایی برگزار می‌شود که در پایان به شرکت‌کنندگان گواهینامه ISO 22000 بدون نیاز به ترجمه اهدا می‌شود.

 

نظر شما
ادامه