کد خبر: ۹۴۰۷

حکیم مهر - مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی در دفتر تبریز خبرگزاری مهر حاضر و با خبرنگاران آن دیدار و گفتگو کرد.
دکتر "بهراد زندیه" صبح دوشنبه دوازدهم تیرماه سال جاری در این دیدار که مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی وی را همراهی می کرد، از نزدیک با نحوه تهیه و ارسال اخبار و گزارش ها در این خبرگزاری آشنا شد.گ

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی در بازدید دو ساعته خود علاوه بر آشنایی بانحوه فعالیت خبرگزاری مهر، با شرکت در نشستی با حضور خبرنگاران خبرگزاری مهر به بیان دیدگاه های خود در خصوص عملکرد اداره کل دامپزشکی این استان پرداخت.

وی در این بازدید با تاکید بر تقویت ارتباط اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی با رسانه های ارتباط جمعی، اظهار داشت: فعالیت دامپزشکی با سلامتی تمام افراد جامعه از روستایی گرفته تا شهرنشین در ارتباط است و اگر اطلاع‌رسانی صحیح در این باره نشود ممکن است مشکلاتی پیش آید که جبران آن سخت خواهد بود.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی و تشکر از زحمات کارکنان خبرگزاری مهر در آذربایجان شرقی، قبول سرپرستی این خبرگزاری در استان از سوی "اسد بابایی" را به او تبریک گفت.
گفتنی است یکی از راه‎های مؤثر اطلاع رسانی و در اصطلاح "بمباران خبری" بازدید مقامات مسئول از خبرگزاریها و رسانه‎ها است. امری که بجز برخی مدیران نظیر مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی - که غالباً از روزنامه خراسان بازدید می‎نماید - از سوی دیگران چندان جدی گرفته نمی‎شود.

امید است سایر مدیران دامپزشکی با الگو گرفتن از اقدام مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی با هوشمندی، در مناسبت‎های مختلف به این مهم توجه نمایند و با اطلاع رسانی صحیح به جامعه، دامپزشکی را به صدر اخبار رسانه‎ها ببرند.

 

نظر شما
ادامه