کد خبر: ۹۶۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه دلایل افزایش قیمت نهاده ها را هفته آینده در مجلس بررسی خواهیم کرد، گفت: واردات نهاده‌های کشاورزی در انحصار یک شرکت است.
دکتر علی ایرانپور درخصوص اقدامات این کمیسیون در رابطه با افزایش قیمت کالاهای اساسی در بازار اظهارداشت: با توجه به اینکه یکی ازمهمترین دلابل افزایش قیمت کالاهای اساسی مثل مرغ در بازار افزایش قیمت نهاده ها است، به صورت ویژه این موضوع را هفته آینده در کمیسیون کشاورزی پیگیری خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: براساس گزارش‌هایی که اخیرا به‌دست ما رسیده، مشخص شده است یکی از شرکتهای خصوصی سهم عمده ای در رابطه با واردات نهاده های دام و طیور به کشور دارد به طوری که به نوعی انحصار واردات نهاده ها را به دست گرفته است.

نماینده منتخب مردم مبارکه در مجلس نهم اضافه کرد: دراین گزارشها آمده است که بنا به دلایلی کشتی که حاوی نهاده های دام و طیور بوده به جای اینکه در مدت کمی به کشور برسد، چندین ماه بر روی آب بوده و این موضوع موجب کمبود نهاده ها و افزایش قیمت آنها در بازار شده است.

این دامپزشک تصریح کرد: براین اساس درنظر داریم مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مسئولان شرکت پشتیبانی امور دام را برای پاسخگویی نسبت به عملکرد خود در این رابطه به مجلس فرا بخوانیم.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابک
|
-
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
0
0
در انحصار یک شرکت؟!!!!احیانا این شرکت ......... که نیست؟!!نه بابا نیست!!!شرکت خصوصیه!!!در راستای اصل 44!!!............
بابک
|
-
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
0
0
با سلام و احترام / بیننده ارجمند - دعای شما به تنهایی اشکالی ندارد اما چون در بخش اول کامنت شما اشاره به یک نهاد خاص شده بود و در پایان هم این جمله آمده بود به دلیل عدم ایجاد شائبه و انتشار شایعات حذف شده است. با تشکر از بازدید شما - حکیم مهر

فکرش رو هم نمیکردم که حتی ....... رو هم سانسور کنید!!!!..........واقعا اینکه بخواهیم خداوند از سر تقصیراتمون بگذره,اشکالی داره؟یا کار از جای دیگه خرابه؟!!!
نظر شما
ادامه